Wednesday, November 21, 2012

12-11-22 Hebrew translation of the Executive Summary of Human Rights Alert (NGO) UPR submission (2013) - State of Israel



At the request of one of the editors of Rotter.net, I posted a Hebrew translation of the Human Rights Alert (NGO) submission for the 2013 Universal Periodic Review of Human Rights - State of Israel.
The submission is titled, "Integirty, or lack thereof, of the electronic records of the courts of the State of Israel".  The submission is subtitled, "A court, which refuses to certify its own records, is certified corrupt!"
 (NGO) דו"ח סייג לזכויות האדם 
לבדיקה העולמית התקופתית של זכויות האדם ב-2013 - מדינת ישראל.
אמינותם, או חוסר אמינותם של הכתבים האלטרוניים של בתי המשפט של מדינת ישראל
~ בית משפט המסרב לאשר את כתביו הוא - הריהו מאושר כמושחת ~
תקציר מנהלים
דו"ח סייג לזכויות האדם ממוקד על אמינותן, או חוסר אמינותן של מערכות הכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי מישמורת במדינת ישראל.
הטענות
התנאים השוררים היום במערכות הכתבים האלקטרוניים בבתי המשפט הלאומיים במדינת ישראל עומדים בסתירה לכל סעיף של ההצהרה העולמית בדבר זכויות האדם, בו נזקקים לאמינותם של בתי המשפט ומערכת המשפט, ומתוך כך - לשלטון החוק.
התנאים שהושררו בעשור האחרון, מן הראוי שייחשבו כהנהגת מערכת משפט למראית עין, המשקפת את השחתתם של בתי המשפט, משרד המשפטים, ומקצוע עריכת הדין.
הראיות
חומר המחקר התומך מושפע מ"כריית נתונים" ו"הוכחות ללא ידיעה". פגמים חמורים נמצאו בכל המערכות שנבדקו. שלשה מומחים ישראלים למחשוב/קריפטולוגיה, הביעו את דאגתם בעניין. בית המשפט העליון: בסביבות ה-7 במרץ, 2002, בסמוך למותו ללא עת של המזכיר הראשי שמריהו כהן, הושחתה אמינותם של הכתבים האלקטרוניים. יבמ ואידיאס, שתי חברות אמריקאיות גדולות היו מעורבות. בסביבות זמן זה, גובר חוסר תקינותם של הגורמים המאשרים ונמצאים כתבים מכוזבים רבים. היום, כלל הכתבים האלקטרוניים מתפרסמים ללא כל חתימה, ללא כל אישור, וב"כפוף לשינויי עריכה ונוסח". כחלק מן המחקר התומך נתגלו אישורים כוזבים ומטעים על החלטות בית המשפט העליון מאת המזכירה הראשית הנוכחית שרה ליפשיץ. בזמן חתימת דו"ח זה, חל משבר, הנובע מסירובה של הרשות המבצעת לציית להחלטה "סופית" של בית המשפט העליון, שנרשמה כבייכול לפני שנה, לגבי הריסת מבנים, שנבנו על אדמה פלשתינאית.
מסקנות
לממצאים שבדו"ח השלכות חמורות לגבי התנאים הסוציואקונומיים, הפיקוח על הבנקים, והסכסוך הישראלי-פלשתינאי:
1. מן הראוי שתיבדק תקפותם של כל כתבים ציבוריים חוקיים, שמקורם בבתי המשפט של מדינת ישראל.
2. מן הראוי שאומות, ובכללן אלה החתומות על אמנת האג לאפוסטילים (1961), יבדקו כל אמון ואשראי הניתנים למסמכים ציבוריים חוקיים, שמקורם בבתי המשפט של מדינת ישראל.
3. כל נסיון לתקן מצב זה ייתקל בקשיים הנובעים מענייניהם של קבוצות בטחוניות, חוקיות, ופיננסיות במדינת ישראל.
המלצות
מאמצים ניכרים מן הראוי שייעשו לתיקון משבר חוקתי באומה ללא חוקה:
1. מן הראוי שמערכות הכתבים האלקטרוניים של בתי המשפט ייבדקו ויתוקנו על ידי מומחים ישראליים למחשוב ו/או משפטים, תחת סמכותה של הרשות המחוקקת של מדינת ישראל.
2. מן הראוי להתקין ועדה לאמת ופיוס, בהקשר לאירועים הסובבים את מותו של המזכיר הראשי שמריהו כהן ב-2002, וחלקם של שופטים בהנהגת מערכות כתבים אלקטרוניים שקריות ומטעות בבתי המשפט במדינת ישראל.
3. מן הראוי שיהא אסור על בתי המשפט של כל אומה שהיא לפתח ולהתקין את מערכות הכתבים האלקטרוניים שלהם עצמם.
_________

No comments: