Sunday, May 26, 2013

13-05-24 חייזרים נראו בתל-אביב!

בדרך כלל אינני מדווח על חייזרים ועב"מים. הופעתם בישראל מסמנת ויתור נוסף על ריבונות ישראלית לטובת ממשלת ארה"ב!   אם ראית אנשים דומים לאלה שתוארו פה, אנא שלח לי דיווח ל- 123456xyz@gmail.com . אם תצליח לצלם בחשאי, תבורך, אך יש להיזהר, הם בדרך כלל חמושים ומסוכנים!


חייזרים במרתון בבוסטון

בבלילה בין שישי לשבת האחרונה, בערך ב-3:00 בבוקר, בפינת אבן-גבירול ומרמורק ראיתי חייזרים!  האזור ברובו בתי קפה ומסעדות, וברחוב היו בליינים נעים בעצלנות בדרך מהצלחת או אל הצלחת, או מן הכוס או אל הכוס.  על רקע זה בלטו החייזרים בהליכתם המהירה והתכליתית.  הם גם היו לבושים בהתאמה מלאה, כמו עמי ותמי.  מכנסי דגמ"ח בצבע ירוק זית, חולצות T אפורות.  כובע מצחייה תואם את צבע המכנס, נעליים מבצעיות קלות, ותרמילי גב קטנים תואמים אף הם.  ללא כל כיתוב או סימן מזהה על הביגוד או התרמילים.  שניהם ענדו שרשראות בד בצבע כתום זוהר ועליהן תגי זיהוי.  שניהם הסתירו את תגי הזיהוי בכיס החולצה. 
הם דברו אנגלית.

המיקום: 5 דקות מהבור, וכנראה אתר עתידי של בונקרים אמריקאיים (על פי פרסומי הוושינגטון פוסט, שצוטטו גם בעיתונות המקומית, צבא ארה"ב הוציא מכרזים לבנייה מזורזת של בונקרים תת-קרקעיים בישראל.).

לרגע חזבתי לצלם אותם.  אם היו שוטרים או חיילים ישראליים, הייתי מבקש רשות ומצלם ללא חשש.  אך החייזרים התפרסמו בעבר בתגובות אלימות ורצחניות במצבים כאלה.

רגע חזבתי לצלם אותם.  אם היו שוטרים או חיילים ישראליים, הייתי מבקש רשות ומצלם ללא חשש.  אך החייזרים התפרסמו בעבר בתגובות אלימות ורצחניות במצבים כאלה.

הציבור בישראל אינו מיודע, כיוון שכלי התקשורת מצניעים מידע זה, אך חברות אבטחה ולוחמה פרטיות, המופעלות על ידי ממשלת ארה"ב, הן מרכיב בסיסי בהשתלטות אמריקאית על עמים זרים.

אנשי חברות אלה הם למעשה מעל לחוק, תחת חסות ממשלת ארה"ב, הטוענת לחסינותם לחוק המקומי, אך גם לא כפופים לחוק האמריקאי.  

אם ראית אנשים דומים לאלה שתוארו פה, אנא שלח לי דיווח ל- 123456xyz@gmail.com .

אם תצליח לצלם בחשאי, תבורך, אך יש להיזהר, הם בדרך כלל חמושים ומסוכנים!

הופעת אנשים אלה בישראל מסמנת ויתור נוסף על ריבונות ישראלית לטובת ממשלת ארה"ב!
JZ

No comments: