Friday, September 27, 2013

13-09-27 Riots in Jordan - blacked out by media...

For decades, both the US and Israel have been particularly sensitive about the peace and welfare of the monarchy in Jordan.  Also during previous riots in Jordan, related to the pita-bread price, there was hardly any media coverage.  jz
____________________________
Joseph Zernik shared ‎צדק חברתי - חדר המצב‎'s photo.

From the Occupy Tel Aviv facebook newsroom: Riots also in Jordan, but no word on it in either mainstream or alternative media. A group of israeli tourists returning from Jordan update us on riots, rubber bullets used by police to suppress demonstrations against corruption, ecomonic policies that undermine the middle class and small businesses.
גז , כדורי גומי ומחאה גם בפטרה ירדן ושום מילה על זה בשום כלי תקשורת מיינסטרים או אלטרנטיבי. קבוצת מטיילים ישראלית ששוהה במקום עדכנה אותנו הלילה:

"אנחנו במלון בפטרה. הגענו לפה היום מעקבה. בשעות האחרונות יש כאן ממש מחוץ למלון ירי מטורף של גז מדמיע וכנראה גם של כדורי גומי. העובד בלובי הסביר לנו שהחליטו לפתוח מעכשיו את פטרה לתיירים גם בלילה אבל לאפשר רק לשלוש סוכנויות נסיעות גדולות להרוויח מהענין, כל האיזור תוסס במחאה. בעלי העסקים הקטנים באיזור שעיקר הפרנסה שלהם היא מתיירות הגיעו אתמול בלילה לכניסה וחסמו אותה. המשטרה מדכאת את המחאה באלימות. כפי הנראה ישנם גם חמישה עצורים מהימים הקודמים של המחאה, ההפגנות הן גם כדי שישחררו אותם".


העדפת מקורבים, הזנת עסקים גדולים וייבוש עסקים קטנים ומקומיים, גם בירדן... |אבי

No comments: