Monday, May 6, 2013

13-05-06 US gov is still after me...



The correspondence below was forwarded to the German Consul in Israel, who had previously provided protection against abuse of my rights by the US and Israeli governments.

Brief summary:
I January 2013, my bank accounts in Israel were blocked by Bank HaPoalim. The bank claimed that it was done on behalf of the US gov.  No written records were provided.  No legal procedure was the basis for such action, either in Israel or in the US.
The Israeli gov refused to provide Equal Protection under the law.
Eventually, after request for protection by the German Consul in Israel, my money was returned.

In parallel, I appeared in the US Consulate in Jerusalem, paid the exorbitant fees, and fulfilled my duties for renunciation of US government.  The US Consul refused to perform his duties, and only fraudulent records were produced.

No response was provided at the end of the correspondence below by the US Consulate in Jerusalem.

It is not expected that the US gov would recognize my renunciation of US citizenship anytime soon.
jz
____________


On Mon, May 6, 2013 at 11:01 AM, JZ <123456xyz@gmail.com> wrote:
May 6, 2013

Nili Weinfeld
Special Consular Services
American Citizen Services

Dear Ms Weinfeld:

Thank you for your expedient response.

I would appreciate if you could also explain:

1) Who authorized your request, below, relative to my German citizenship, and
2) What is the legal foundation for such request, pertaining to a person, who fulfilled his duties relative to renunciation of US citizenship.

Truly,

Joseph Zernik, PhD
Human Rights Alert (NGO)


On Mon, May 6, 2013 at 9:24 AM, Jerusalem, ACS <JerusalemACS@state.gov> wrote:
I just saw your request about the title:

Nili Weinfeld
Special Consular Services
American Citizen Services


This email is UNCLASSIFIED.

From: Jerusalem, ACS
Sent: Monday, May 06, 2013 9:22 AM
To: '123456xyz@gmail.com'
Subject: FW: Loss of U.S. Nationality Application in process

I apologize, here it is.


Regards,  Nili Weinfeld
American Citizen Services Unit
Consulate General of the United States in Jerusalem
(Near the former Diplomat Hotel, now the Caprice Diamond Center)
Follow us on our Facebook page!
To schedule the next available appointment click here.


This e-mail is unclassified based on the definitions outlined in E.O. 12958.

This email is UNCLASSIFIED.

From: JZ [mailto:123456xyz@gmail.com]
Sent: Monday, May 06, 2013 9:18 AM
To: Jerusalem, ACS
Cc: Smith, Kirk G; Ratney, Michael A
Subject: Re: Loss of U.S. Nationality Application in process

Dear "Nili":
Relative to the email communication below, please provide your full name and your title in the Consulate General of the United States in Jerusalem.
Joseph Zernik, PhD
Human Rights Alert (NGO)
On Mon, May 6, 2013 at 8:58 AM, Jerusalem, ACS <JerusalemACS@state.gov> wrote:
Dear Mr. Zernik,

Your Loss of Nationality application is still in process with the Department of State.  In the meantime, would you please provide your German passport number and its date of issuance? As we recall, you showed us the German passport in one of your visits in our office, but we do not have a copy of it on file.

Please do not hesitate to contact us if you have any questions.


Regards,  Nili
American Citizen Services Unit
Consulate General of the United States in Jerusalem
(Near the former Diplomat Hotel, now the Caprice Diamond Center)
Follow us on our Facebook page!
To schedule the next available appointment click here.


This e-mail is unclassified based on the definitions outlined in E.O. 12958.

13-05-06 Hello Word!


Recent [?]
6/5 @ 14:35 : Poussan, FR
6/5 @ 13:48 : Israel, IL
6/5 @ 12:40 : Dallas, Texas, US
6/5 @ 12:16 : Mountain View, California, US
6/5 @ 11:55 : Rakvere, EE
6/5 @ 09:27 : Moscow, RU
6/5 @ 09:12 : Russian Federation, RU
6/5 @ 07:10 : Paris, FR
6/5 @ 06:01 : Titusville, Florida, US
6/5 @ 05:33 : Placentia, California, US

13-05-06 הטייקון נוחי דנקנר ומשה סילמן, ז"ל - שני צדדים של אותה המטבע - שחיתות השופטים בישראל

גורלם של הטייקון נוחי דנקנר ושל משה סילמן, ז"ל, נחרץ בבית המשפט המחוזי ת"א.  בשני המקרים נהגו שופטי בית המשפט כפי שתיאר משה סילמן במכתבו האחרון, "עברו על החוק ושיבשו הליכי משפט מתוך התנשאות".  במקרה של נוחי דנקנר התוצאה היא שדנקנר נשאר בראש הפירמידה הקורפורטיסטית המירמתית שבנה, וגישתם של מחזיקי אגרות החוב והמפקח על שוק ההון באוצר לבית המשפט נחסמה.  במקרה של משה סילמן, התוצאה הייתה שנותר בלי כול...  הטיפול בשחיתות השופטים ומקצוע עריכת הדין חייב להיות אחת ממטרותיה המרכזיות של המחאה החברתית! 


  
  
השופט חגי ברנר עסק במירמה בתיק משה סילמן בבית המשפט המחוזי ת"א.  השופט איתן אורנשטיין עסק במירמה בתיק נוחי דנקנר (אי.די.בי.) בבית המשפט המחוזי ת"א.  סימן שאלה מרחף עדיין על התנהלותם של השופטת אסתר חיות והנשיא אשר גרוניס בבית המשפט העליון, בעתירה העוסקת בשחיתות בתי המשפט בישראל בעשור האחרון (צרניק נ שרת המשפטים ומנהל בתי המשפט 2689/13).

ה-6 למאי, מאהל המחאה, ת"א - ניירות שהוגשו אתמול לרישום בבית המשפט העליון מפרטים מירמה (הליכים למראית עין) בבית המשפט המחוזי ת"א על ידי השופט איתן אורנשטיין בתיק נוחי דנקנר (הרמטיק נ אי.די.בי.). בחידלון פירעון חובות מהגדולים בתולדות מדינת ישראל.  [1] נושים שהם תאגידים הורשו להשתתף במירמה, אך גישתם לבית המשפט של נושים שהם מחזיקי אגרות החוב וכן גישתו של המפקח על שוק ההון באוצר נחסמה.  ההליכים החלו ללא כל כתבי זימון, עורכי הדין שהופיעו בבית המשפט לא הגישו ייפויי כוח, ההליכים הסתיימו ללא כל פסק דין או החלטה בעלת תוקף פסק דין, וגישת הציבור לכתבים נמנעת ללא כל בסיס חוקי. [2] בסופה של הצגה זאת בבית המשפט, נותר נוחי דנקנר בעמדת שליטה בפירמידה המירמתית שבנה. 

מקרה זה הוא האחרון בסידרת מקרים שתוארו בניירות שהוגשו לבית המשפט העליון ומתעדים שחיתות חסרת תקדים של שופטי מדינת ישראל בעשור האחרון.  [3]

מקרה אחר שהוצג בעתירה זאת נובע מתיקי משה סילמן ז"ל בבית המשפט המחוזי ת"א. בתיקים אלה התנהלה המירמה (הליכים למראית עין) בבית המשפט על ידי השופט חגי ברנר.  עו"ד (שופטת בדימוס) שרה פריש, שהופיעה בשם הביטוח הלאומי וכן הביטוח הלאומי עצמו מסרבים לענות: מי היה מיופה כוח לייצוג הביטוח הלאומי בתיקים אלה?  הרשם חגי ברנר גרם לדחיית תביעתו של סילמן נגד הביטוח הלאומי בתיק האחד, והשופט מחוזי בפועל חגי ברנר גרם לדחיית ערעורו של משה סילמן מהחלטתו של הרשם חגי ברנר בתיק השני... וגם בתיקים אלה נמנעת גישת הציבור לכתבים ללא בסיס חוקי. [3]

בשורות הפתיחה של מכתבו האחרון תיאר סילמן נכונה התנהלות מסוג על ידי שופטים: 'עברו על החוק ושבשו הליכי משפט מתוך התנשאות'.

יחדיו, התיקים הנוגעים לנוחי דנקנר ומשה סילמן מצביעים בבירור על חלקה המרכזי של שחיתות השופטים ועורכי הדין בשינויים החברתיים-כלכליים בישראל בעשור האחרון ובהגדלת העוני והפערים הכלכליים. יתרה מזאת, כלי התקשורת נוקטים בצנזורה עצמית, או גרוע מכך, עוסקים בדיווח כוזב על המתרחש בבתי המשפט.

העתירה לבג"ץ, המתעדת מקרים אלה ואחרים, מופנית כנגד שרת המשפטים ציפי לבני ומנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר.[3] העתירה טוענת שמשרד המשפטים והנהלת בתי המשפט שיתפו פעולה בעשור האחרון בהנהגת מערכות מחשבים מירמתיות בבתי המשפט (ובכללן נט המשפט), שהן מכשיר מרכזי בניהול הליכים למראית עין. 

העתירה גם מתעדת שהחל מ-2004, תחת טומי לפיד כשר המשפטים, הורשתה הנהלת בתי המשפט להכניס שינויים בלתי מוגדרים לתקנות בתי המשפט.  תוצאת מצב זה הוא, שהיום תקנות בתי המשפט נשמרות בסוד על ידי הנהלת בתי המשפט.
 
בנוסף, העתירה מתעדת שהנהגת הדור האחרון של המערכות הממוחשבות הייתה כרוכה בעירעור סמכותם של מזכירי בתי המשפט לגבי יושרת הכתבים בבתי המשפט.  תוצאת מצב זה היא מכת מדינה של כיזוב כתבי בתי המשפט על ידי שופטים, כפי שדווח בהרחבה בתקשורת לגבי השופטת ורדה אלשייך והשופטת לשעבר הילה כהן.  גם הדו"ח האחרון של נציב תלונות הציבור על השופטים נוגע בבעיה זאת.  

העתירה לבג"ץ גם מתעדת ש"המזכירה הראשית" בבית המשפט העליון, שרה ליפשיץ, אוחזת במשרתה מעל לעשר שנים ללא כתב מינוי כחוק, וכן גם "המזכיר הראשי" בבית המשפט המחוזי ת"א, מר קובי בלייך.  במקביל, מסרבים מזכירי בתי המשפט לאשר את החלטות השופטים ולחתום על המכתבים המלווים בעת המצאת החלטות השופטים.

האם תיזכה העתירה לבג"ץ למשפט הוגן בבית המשפט העליון?
  • כתב הפתיח של העתירה הוגש והתקבל כביכול לרישום ב-15 לאפריל, אך עד היום מסרבת המזכירות לרשום את קבלתו במערכת הממוחשבת של בית המשפט העליון. [4]
  • השופטת אסתר חיות "שיחררה" תחת עתירה זאת החלטה בעניין בקשה שהמזכירות סירבה לקבל לרישום. [4]
  • בעקבות שני מכתבי מחאה, שהופנו ישירות לנשיא בית המשפט העליון השופט אשר גרוניס בעניין התנהלות בית המשפט בעתירה זאת, חלו שינויים מהותיים ברישומים במערכת הממוחשבת של בית המשפט העליון, שמן הראוי לראות בהם רישומים שקריים ומטעים בכוונת תחילה. [4,5] 
בקצרה - בעקבות הגשת עתירה לבג"ץ, המתעדת מירמה רחבת היקף בבתי המשפט באמצעות הנפקת כתבים שקריים במערכות הממוחשבות של בתי המשפט בישראל בעשור האחרון, נוקט בית המשפט העליון ברישומים שקריים ומטעים במערכת הממוחשבת של בית המשפט העליון...

מצבה של עתירה זאת, נכון להיום, מצביע על כך שבית המשפט העליון אינו מוכן, רוצה, או מסוגל לדון בשחיתות השופטים במדינת ישראל.

לפיכך, קרוב לודאי שרפורמה בבתי המשפט בישראל תצטרך להיכפות על השופטים.  מן הראוי שתיקון מערכת המשפט בישראל יהייה אחת ממטרותיה המרכזיות של המחאה החברתית בישראל!

דר' יוסף צרניק
סייג לזכויות האדם (NGO)
מאהל המחאה החברתית, ת"א

_____
* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בארה"ב (2010), עם הערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין בקליפורניה".
* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בישראל (2013), עם הערה: "חוסר יושרה בכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל".
_____
קישורים:
[1] 13-05-05 דר' יוסף צרניק נ שרת המשפטים ציפי לבני ומנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר (36681/13) - ראיות נוספות לשחיתות בבית המשפט המחוזי ת"א - תיק הרמטיק נ אי.די.בי. (36681-04-13)
[2]  13-05-02 הרמטיק נגד אי.די.בי.  (36681-04-13) בבית המשפט המחוזי ת"א, הכתבים בתיק בית המשפט 
[3] 13-04-15 דר' יוסף צרניק נ שרת המשפטים ציפי לבני ומנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר (36681/13) - עתירה לבג"ץ
[4] 13-04-15 דר' יוסף צרניק נ שרת המשפטים ציפי לבני ומנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר (36681/13) -
מכתב מס' 1 לנשיא בית המשפט העליון השופט אשר גרוניס
[5] 13-04-15 דר' יוסף צרניק נ שרת המשפטים ציפי לבני ומנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר (36681/13) -
מכתב מס' 2 לנשיא בית המשפט העליון השופט אשר גרוניס