Friday, September 27, 2013

שחיתות בבית המשפט השלום חיפה - הליכים למראית עין מתנהלים נגד פעיל זכויות אדם על ידי השופטת אספרנצה אלון// Corruption of the courts in the State of Israel

English Absract:
Corruption in the Haifa Magistrate Court - Sham litigation against a Human Rights activist
On March 17, 2013, Judge Esperanza Alon issued two different and contradictory decisions. The first comlies with civil court procedures, and the second schedules a hearing on a matter within 18 days, prior to filing of a response.
  • Attorney Amos Zadika forwarded both by email, as simulated service, stressing that the second, unreasonable decision, is the "corrected" valid one.
  • Later, a court employee with no lawful authority, issued a letter claiming the opposite - that the first decision was the valid one, and the second was eliminated.
  • "Chief Clerk" Israel Hen (who occupies his office with no lawful appointment record) refuses to certify any of the records in this case "True Copy of the Original", and
  • Judge Esperanza Alon refuses to explain her conduct, beyond a statement that a person, who is not a legal scholar, would find it difficult to comrehend the "mystical secrets of court procedures".
In parallel, Judge Alon denies a person, who is purportedly Defendant in such sham litigation, the right to inspect and to copy the court's records in his own file.  Such inspection could ascertain the true facts, relative to the issuance and purported service of the two different and contradictory papers.

The case provides a unique example of the fraud inherent in "Net HaMishpat" - and other electronic record systems, which were implemented in the Israeli courts over the past decade.


Key feature of these systems is undermining the authority and responsibility of the clerks for the integrity of court records.

With it, the Israeli courts have descended into levels of corruption that were more typical of the medieval period.
_______


התיקים מבית המשפט השלום חיפה,שעניינם הונאה בניהול רכושה של חסויה, ובהם מככבת השופטת אספרנצה אלון, מספקים דוגמה ייחודית לניהול הליכים למראית עין והנפקת כתבי בית דין למראית עין. יתרה מכך, הם מספקים דוגמה ייחודית לתפקידה של מערכת "נט המשפט" ככלי להשחתת בתי המשפט בישראל. תחת כהונתם של נשיאי בית המשפט העליון אהרן ברק, דורית בייניש, ואשר גרוניס, התחוללה השחתה חסרת תקדים של בתי המשפט בישראל על ידי הנהלת בתי המשפט בשיתוף עם משרד המשפטים באמצעות הונאה בהנהגת מערכות המחשבים החדשות של בתי המשפט בישראל.


תמונות
כתבי בית משפט למראית עין
ב-17 למרץ, 2013, הנפיקה השופטת אספרנצה אלון שתי החלטות שונות וסותרות באותו עניין, מבלי לציין באף אחת מן ההחלטות שהיא תיקון להחלטה קודמת באותו עניין:
א. ההחלטה הסבירה - בבוקר ה-18.3.2013, העביר עו"ד צדיקה בדוא"ל לדר' יוסף צרניק את ההחלטה הסבירה של השופטת אלון. החלטה זאת אומרת "...המבקש ימציא הבקשה למשיב ולצרניק יוסף לתגובתם תוך 60 יום מיום המצאה..."
ב. ההחלטה הבלתי סבירה - בערבו של אותו היוםה-18.3.2013,העביר עו"ד צדיקה בדוא"ל לדר' יוסף צרניק את ההחלטה הבלתי סבירה של השופטת אלון.  החלטה זאת אומרת "....המבקש ימציא הבקשה למשיב ולצרניק יוסף לתגובתם תוך 45 יום. בהעדר הסכמה, תבורר הבקשה במאוחד עם הבקשות שנקבעו לדיון בא"פ 1829-06-10 ביום 04.04.13, שעה 12:00." החלטה זאת אינה סבירה כיוון שהיא חורגת מסדרי הדין, ועל פי החלטה זאת היה אמור להיערך דיון בבקשה תוך 18 ימים, לפני הגשת תגובה על הבקשה. כמו כן, על פי החלטה זאת, ייערך דיון בבקשה שנרשמה תחת מספר תיק אחד תחת דיון שנרשם ביומן בית המשפט תחת מספר תיק אחר (שיבוש יומן בית המשפט ושיבוש רשימת התיקים). יתרה מזאתבאותו דוא"ל הדגיש עו”ד צדיקה: “בהמשך להחלטה הקודמת שנשלחה אליך היום באמצעות המיילאני מעביר החלטה מתוקנת של כבביהמ"שבהתאם להחלטה המתוקנת עולה כי זמן התגובה קוצר ל-45 ימים ובכל מקרה נקבעה הבקשה ליום 04/04/13.”

השותפים: שופטת, מזכיר, ועו"ד
ג. השופטת אספרנצה אלון - משבשת הליכי משפט מתוך יוהרה תחת אמתלת "רזי סדר הדין".
ד. "מזכיר ראש" ישראל חן - יושב במשרד המזכיר הראשי של בית המשפט השלום חיפה ללא כתב מינוי כחוק.
ה. עו"ד עמוס צדיקה - מספק שירותים מיוחדים בבית המשפט השלום חיפה, וגובה שכר בהתאם...

תיקי בית המשפט השלום חיפה בנידון החסויה רש"צ ( 1829-06-10 ו- 25607-03-13) - דוגמה ייחודית לשחיתות בית המשפט
המקרה בכללו, שעניינו הונאה בניהול רכושה של החסויה על ידי רוברט רפאל צרניק ודרור צרניק, מספק דוגמה יוצאת דופן לניהול הליכים למראית עין, כיוון שהשופטת אספרנצה אלון ועו"ד עמוס צדיקה ציפו שהכתבים ככללם יישארו חסויים, ולעולם לא יגיעו לידיעת הציבור.
בהצהרה שהגיש דר' יוסף צרניק לשופטת אספרנצה אלון בעניין התנהלותה נאמר: "בחברה מתוקנת, מן הראוי שהתנהלות מסוג זה תיחשב פלילית. יתרה מזאת, התנהלות מסוג זה קשורה בד”כ לפשע מאורגן של צווארון לבן – של שופטים ועורכי דין.”
יש לציין שהשופטת אספרנצה אלון זכתה לפירסום שלילי ולמשמרות מחאה מול ביתה בשל התנהגותה החריגה גם במקרים אחרים.

הנפקת והמצאת כתבי החלטות למראית עין
עו"ד עמוס צדיקה, הפועל בשם רוברט רפאל צרניק ודרור צרניק בתיקים אלה, העביר את שתי ההחלטות הנ"ל (א ו-ב, לעיל) בדוא"ל ליוסף צרניק, כהמצאה כביכול, בצירוף הודעה שההחלטה הבלתי סבירה היא תיקון של ההחלטה הסבירה.
בכך ניסה עו"ד צדיקה לשדל את יוסף צרניק בכזב להופיע ולהשתתף בדיון למראית עין ב-4 לאפריל, 2013.
בדיעבד, הנפיקה פקידת בית המשפט מכתב משובש וחסר תוקף חוקי, הטוען את היפוכה של הודעתו של עו"ד צדיקה - שההחלטה  הסבירה היא ההחלטה בת התוקף, ותיקון של ההחלטה הבלתי סבירה.
המזכיר הראשי (ללא כתב מינוי כחוק) מר ישראל חן מסרב לאשר אף אחד מן הכתבים בתיקים "העתק מתאים למקור" ובכך מותיר את הכתבים כבלתי אמינים - כתבי בית משפט למראית עין.
והשופטת אספרנצה אלון?
השופטת אספרנצה אלון מסרבת להגיב ולהסביר את התנהלותה בתיקים אלה, מעבר לקביעה שאדם שאינו משפטן "יתקשה... להבין את רזי סדר הדין".
בעקבות פרסום התנהלותם של השופטת אספרנצה אלון ועו"ד עמוס צדיקה, הגיש האחרון לשופטת אספרנצה אלון בקשה להטלת עונשים "לדוגמה" על דר' יוסף צרניק.  יש לציין שבקשה זאת הוגשה תחת כותרת כוזבת "תגובת המשיבים על בקשה חוזרת לעיון בתיקים", וכן אין מצוין בה כל חוק של מדינת ישראל כבסיס לעונשים המבוקשים.

מניעת גישת בעל דין כביכול לכתבי בית המשפט בתיקו הוא
במקביל, מונעת השופטת אספרנצה אלון את גישת דר' יוסף צרניק, צד כביכול, לכתבי בית המשפט בתיקים אלה.  גישה לכתבי בית המשפט הייתה יכולה להבהיר לאשורן את העובדות בעניין התנהלות השופטת אספרנצה אלון ועו"ד עמוס צדיקה בעניין הנפקת והמצאת ההחלטות השונות והסותרות מיום ה-17 למרץ, 2013.  איזו החלטה הונפקה על ידי השופטת אלון באיזה יום ובאיזו שעה?  וכיצד הגיעו שתי ההחלטות לידיו של עו"ד עמוס צדיקה?

ניהול דיון למראית עין והנפקת פרוטוקול למראית עין
ב-4 לאפריל, 2013, אכן קיימה השופטת אספרנצה אלון את הדיון למראית עין, כפי שנאמר בהחלטה ב' לעיל, וכפי שטען עו"ד צדיקה בהודעתו. במהלך דיון זה אף ביקש עו"ד עמוס צדיקה מן השופטת אלון להטיל על דר' יוסף צרניק עונשים בשל אי הופעתו לדיון זה.  והשופטת אספרנצה אלון על פי הפרוטוקול לא שללה כלל את טענתו של עו"ד עמוס צדיקה לגבי חובתו כביכול של דר' יוסף צרניק להופיע לדיון למראית עין זה.
יתרה מכך, בעקבות ניהול הדיון למראית עין זה, הנפיקה  השופטת אספרנצה אלון "פרוטוקול", שהומצא כביכול לדר' יוסף צרניק על ידי מזכירות בית המשפט כשהוא מוטבע בחותם מים באותיות של קידוש לבנה "טרם נחתם".  הפרוטוקול גם כוזב בתוכנו - אף שמות המשתתפים בדיון לא נרשמו כהלכה - כאלה שהופיעו לא נרשמו, וכאלה שלא הופיעו נרשמו כאילו הופיעו, אך השופטת אספרנצה אלון מסרבת לתקן אותו.

משרד המשפטים כפטרון לשחיתות השופטים בישראל
יש לראות מקרה זה בחומרה יתירה, שכן באות כוח היועץ המשפטי לממשלה ממשרד המשפטים וממשרד הרווחה משתתפות בתיקים הנ"ל ונותנות יד להתנהלותה של השופטת אספרנצה אלון.

בית המשפט העליון כפטרון לשחיתות השופטים בישראל
בעקבות התנהלות בית המשפט השלום חיפה בתיקים הנ"ל, ובעקבות ראיות להתנהלות דומה בתיקים הקשורים למשה סילמן ז"ל ולתיק "פירוק אי.די.בי. בבית המשפט המחוזי ת"א, הגיש דר' יוסף צרניק עתירה לבג"ץ - דר' יוסף צרניק נ שרת המשפטים ציפי לבני ומנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר (2689/13). העתירה הציגה ראיות ממקרים אלה של השחתת בתי המשפט באמצעות הונאה בהתקנת מערכות המחשבים של העשור האחרון על ידי הנהלת בתי המשפט בהסכמת משרד המשפטים.
העתירה גם מציינת שהראיות מצביעות על תפקידה המרכזי של מערכת המשפט במצב הכלכלי-חברתי בישראל היום, ובערעור הפיקוח על הבנקים.
בית המשפט העליון שיבש הליכי משפט, וסירב לרשום את העתירה כדין.

בקשה להגנה על ידי נציב זכויות האדם של האו"ם
בתגובה להתנהלותו של בית המשפט השלום חיפה ובית המשפט העליון בנידון, הגיש דר' יוסף צרניק בקשה להגנה על ידי נציב זכויות האדם של האו"ם על פעיל זכויות אדם בישראל מנקמנות על ידי בתי המשפט בישראל והפרה בוטה של זכות האדם למשפט הוגן. (רוב הכתבים בתיקים הנ"ל מקושרים בטבלה המצורפת לבקשה לאו"ם, ובהם ראיות נוספות לניהול הליכים למראית עין)
הבקשה לאו"ם מציינת שבהליכים בבית המשפט השלום חיפה:
א. לא הונפק ולא הומצא זימון כחוק לדר' יוסף צרניק.
ב. כתב התובענה כביכול אינו נוקב בחוק כלשהו של מדינת ישראל כבסיס לתובענה.
ג. הבקשה לעונשים "לדוגמה" נגד דר' צרניק, שהוגשה תחת כותרת כוזבת "תגובת המשיבים על בקשה חוזרת לעיון בתיקים", גם היא אינה מציינת כל חוק של מדינת ישראל כבסיס לבקשה.
ד. כל החלטת בית המשפט הומצאו כביכול כשהן בלתי חתומות על ידי שופט, עם "מכתב מלווה" (אוטנטיקציה) בלתי חתום בשם "מזכיר" ששמו אינו נזכר.
ה. המזכיר הראשי בבית המשפט השלום חיפה, מר ישראל חן מסרב לאשר אף אחד מן הכתבים בתיקים אלה "העתק מתאים למקור".
ו. בית המשפט מונע את גישת דר' יוסף צרניק, צד כביכול, לכתבי בית המשפט בעניינו הוא, בניגוד לחוקי מדינת ישראל וזכויות האדם למשפט הוגן.
הבקשה לאו"ם קובעת שאדם בר דעת יסיק שבית המשפט השלום חיפה עוסק בניהול הליכים למראית עין.
הבקשה גם מציינת פעולות קודמות שננקטו נגד דר' צרניק על ידי רשויות מדינת ישראל בינואר 2007 – לקיחת רכושו תוך הפרה בוטה של חוקי מדינת ישראל וזכויות האדם בחוק הבינלאומי.

נט המשפט - מערכת המחשבים החדשה של בתי המשפט המחוזיים והשלום - כלי מרכזי בהשחתת בתי המשפט בעשור האחרון
המקרה בכללו גם מספק דוגמה ייחודית ולתפקידה המרכזי של מערכת נט המשפט ככלי לניהול הליכים למראית עין ולהנפקת כתבי בית דין למראית עין.
דו"ח סייג לזכויות האדם (NGO) שנכתב על ידי דר' יוסף צרניק תיאר בפירוט את תהליך השחתת בתי המשפט בישראל בעשור האחרון בסמוך להנהגת מערכות מחשבים חדשות בבית המשפט העליון ובבתי המשפט המחוזיים והשלום.  הדוח נכלל בדוח מועצת זכויות האדם של האום על זכויות האדם בישראל (2013) בלוויית ההערה "חוסר יושרה בכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל".
דר' יוסף צרניק גם התבקש על ידי כנס ההאקרים הגדול באירופה - CHAOS COMPUTER CLUB  להגיש הצעה להרצאה בנושא "הונאה רחבת מימדים במערכות המחשבים של בתי המשפט בישראל".
העיתונות בארץ פרסמה מקרים מן השנים האחרונות בהם נתפסו שופטים בקלקלתם - זיוף כתבי בית דין, לדוגמה - מקרה השופטת ורדה אלשייך בבית המשפט המחוזי ת"א, ומקרה השופטת הילה כהן בבית המשפט המחוזי חיפה.
נציב תלונות הציבור על השופטים בדוח האחרון גם הוא נוגע במכה הפושה בבתי המשפט - שופטים המשנים כתבי בית דין בדיעבד.
אך העיתונות ונציב תלונות הציבור על השופטים מעולם לא העלו את השאלה הבסיסית: כיצד יכולים שופטים לזייף כתבי בית משפט בישראל? איך זה בכלל ייתכן?
בבית דין בו קיימת מזכירות כשירה ותקינה אין שופט יכול מבחינה מעשית לזייף את כתבי בית המשפט.  מגפת הזיופים של כתבי בתי המשפט על ידי שופטים מתאפשרת, מכיוון שעם הנהגת הדור האחרון של המחשבים בבתי המשפט (מבית המשפט העליון, דרך בתי המשפט המחוזיים והשלום ועד לבתי הדין לבתי משמורת), עורערה לחלוטין סמכותן וישרתן של המזכירויות בבתי המשפט בישראל.
יש לציין שמוסד מזכירות בבתי המשפט נוצר בימי הביניים המאוחרים במיוחד בכדי למנוע את שחיתות השופטים ובכדי לשמור על יושרת כתבי בתי המשפט. לפיכך, אפשר לומר שבתי המשפט במדינת ישראל התדרדרו בעשור האחרון לרמה של בתי המשפט בימי הביניים.
התהליכים שהתרחשו בבתי המשפט בישראל תחת כהונתם של אהרן ברק, דורית בייניש, ואשר גרוניס הם חסרי תקדים בהיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל. אפשר להניח ששחיתות של שופטים הייתה קיימת מאז ומעולם, גם בארץ. אולם היום, השחיתות בבתי המשפט בישראל יוצאת דופן, שכן הונהגה מלמעלה - על ידי הנהלת בתי המשפט שעסקה בעשור האחרון בהשחתה שיטתית של בתי המשפט על ידי הונאה בהנהגת מערכות המחשבים החדשות של בתי המשפט.
מתוך כך אפשר גם להבין את ההגנה הנחרצת שמספקים נשיאי בית המשפט העליון ומשרד המשפטים לשופטים שנתפסו משבשים הליכי משפט ומזייפים כתבי בית משפט -- שופטים אלה בסך הכל משתמשים בכלים שהעמידו לרשותם הנהלת בתי המשפט, נשיאי בית המשפט העליון, ומשרד המשפטים!

סיכום
* התיקים במקרה המתואר כאן מציגים דוגמה ייחודית של שחיתות בבית המשפט השלום חיפה, ולתפקידה של מערכת נט המשפט ככלי לניהול הליכים למראית עין.
* תחת כהונתם של אהרן ברק, דורית בייניש, ואשר גרוניס, התדרדרו בתי המשפט בישראל לרמת שחיתות חסרת תקדים בהיסטוריה של מדינת ישראל, בסמוך להונאה בהנהגת מערכות מחשבים חדשות בבתי המשפט בישראל על ידי הנהלת בתי המשפט בשיתוף עם משרד המשפטים.
* אחד ממאפייניה המרכזיים של שחיתות זאת הוא ערעור סמכותן ואחריותן של מזכירויות בתי המשפט לישרת כתבי בתי המשפט. בכך התדרדרו בתי המשפט בישראל לרמת בתי המשפט בתקופת ימי הביניים.
* שחיתות בתי המשפט בישראל היא גורם מרכזי במשבר החברתי -כלכלי בישראל היום.

קישורים
1. בנידון החוסה רשצ (25607-03-13 ו- 25607-03-13) - מרבית הכתבים בתיקים אלה הועלו לאתר "סייג לזכויות האדם תחת האוסף: “In re: RSZ”.
13-03-17.2 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13 ו- 25607-03-13) - שלושה כתבי החלטות למראית עין שהומצאו כביכול לידי דר' יוסף צרניק.
3. 13-04-02 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – הצהרת יוסף צרניק: השופטת אספרנצה אלון – אשת "רזי סדר הדין" או "משבשת הליכי משפט מתוך יוהרה"?
4. 13-07-25 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13  ו- 25607-03-13 ) בבית המשפט השלום חיפה – הודעה על פסילות בית המשפט השלום חיפה והשופטת אספרנצה אלון.
5. 13-06-20בנידון החוסה רשצ (25607-03-13  ו- 25607-03-13 ) בבית המשפט השלום חיפה – הצהרת יוסף צרניק לגבי מניעת גישה לכתבי בית המשפט.
6. 13-08-11בנידון החוסה רשצ (25607-03-13  ו- 25607-03-13 ) בבית המשפט השלום חיפה – הודעה משלימה לגבי פסילות בית המשפט השלום חיפה - "צו למינוי אפוטרופוס" - כתב בית דין למראית עין.
7. השופטת אספרנצה אלון רצתה לדון במקרה של עו"ד שהיתה עובדת שלה לשעבר
8. משמרות מחאה לפני ביתה של השופטת אספרנצה אלון – סרטון יוטיוב
9. 13-08-24 בקשה להגנה על פעיל זכויות אדם בישראל הוגשה לנציב זכויות האדם של האו"ם (בטבלה המצורפת לבקשה זאת ניתנים קישורים לרוב הכתבים בתיקים הרלוונטיים)
10. 13-07-31 דר' יוסף צרניק נ שרת המשפטים ציפי לבני ומנהל בתי המשפט מיכאל שפיצר - בית המשפט העליון מסרב לאשר כדין את פסק דינו הוא “העתק מתאים למקור”.
11. עצומה הקוראת לחקירה פלילית של בית המשפט המחוזי ת"א לגבי טענותיו של סילמן לגבי "שיבוש הליכי משפט" נחתמה על ידי יותר מ-100 פעילים, עורכי דין, ואזרחים מן השורה. אנא חתמו והפיצו!
____
דר' יוסף צרניק
מאהל המחאה החברתית, ת"א
סייג לזכויות האדם (NGO)
____
* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בישראל (2013), עם ההערה: "חוסר יושרה בכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל".

* דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בארה"ב (2010), עם ההערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין בקליפורניה".

למעוניינים - רשימת הכתבים וקישורים לכתבים המוצגים ברשת  
להלן קישורים למרבית הכתבים בתיקים הקשורים לחסויה רש"צ בבית המשפט השלום חיפה (1829-06-10 ו25607-03-13): (הכתבים עצמם כולם בעברית, אך לרובם צורף תרגום אנגלי)Record and link
1.
10-06-01 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Request for Appointment of a Conservator – False and deliberately misleading Affidavit of Robert Zernik and Consent Letters by Dror Zernik and Uri Zernik
http://www.scribd.com/doc/147093295/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5M3RpcURYYzgtU3M/edit?usp=sharing
2.
10-11-23 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Decree Appointing a Conservator, issued by Presiding Judge Ehud Rekem
http://www.scribd.com/doc/159001764/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5VlNvQVVZU3dITm8/edit?usp=sharing
10-11-23 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – צו למינוי אפוטרופוס מאת השופט אהוד רקם
http://www.scribd.com/doc/159001764/
3.
12-01-01 In RE: RSZ (1829-06-10 ) in the Magistrate Court, Haifa - Request for Approval of Gift Agreements TRANSLATE
http://www.scribd.com/doc/159334587/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5ZkYzM25mMjZxSkU/edit?usp=sharing
12-01-01 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10) בבית המשפט השלום חיפה – בקשה לאישור הסכמי מתנה.
http://www.scribd.com/doc/159334587/
4.
12-12-25 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Decision of Judge Ehud Rekem on Request to Inspect court file TRANSLATE
http://www.scribd.com/doc/160946959/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5QnBzSkNGbmRjNU0/edit?usp=sharing
12-12-25 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופט אהוד רקם על בקשה לעיון בתיק
http://www.scribd.com/doc/160946959/
5.
13-02-14 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Decision of Judge Esperanza Alon on Conservator's Request to stay discovery of the same date
http://www.scribd.com/doc/132843116/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5TFNMYjA5QUxCVVU/edit?usp=sharing
6.
13-02-14 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Decision of Judge Esperanza Alon on Position of the Attorneys Office, Ministry of Justice, setting hearing date April 4, 2013
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5TFNMYjA5QUxCVVU/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/132837754/
7.
13-02-19 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Letter No 1 to Chief Clerk Israel Hen - Request for certificates of service of court decisions
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5anNkekpDWXRUc0k/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/130529771/
8.
13-02-24 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Response by Chief Clerk Israel Hen on Letter No 1- Request for certificates of service of court decisions TRANSLATE
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5eGF3eVJzaGJHRU0/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/132828177/
9.
13-02-24 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Letter No 2 to Chief Clerk Israel Hen - Request for certification of court decisions and production of his appointment record
http://www.scribd.com/doc/130524715/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5N29YZUwxYzJyUm8/edit?usp=sharing
13-02-24 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10) בבית המשפט השלום חיפה – מכתב מס' 2 ל"מזכיר ראשי" ישראל חן – בקשה לאישור החלטות בית המשפט ולהצגת כתב מינויו
http://www.scribd.com/doc/130524715
10.
13-03-10 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court: Letter to Atty Ofer Ben-Ari, in RE: Request for clarification regarding attorney's conduct
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5dmszaGhDcEhBNUE/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/129582977/
11.
13-03-13 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Request to Add Dror Zernik as Conservator for Conservatee RSZ
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5UnpPUnBRUFZ1U1U/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/131611390/
13-03-13 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – בקשה להוספת דרור צרניק כאפוטרופוס לחסויה רש"צ.
http://www.scribd.com/doc/131611390/
12.
13-03-14 In RE: RSZ (1829-06-10 ) in the Magistrate Court, Haifa - Letter No 3 to Chief Clerk Israel Hen, in RE - Inspection of dockets, and undated, unsigned Request records by Attorney Offer Ben Ari
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5ZkRabDF6MzR1VGM/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/129576875/
13.
13-03-14 Chief Clerk of the Haifa, Israel, Magistrate Court refuses to certify his own Court's decisions…
http://www.scribd.com/doc/130536673/
14.
13-03-14 In RE: RSZ (1829-06-10 ) in the Magistrate Court, Haifa - Response by Chief Clerk Israel Hen, on Letter No 3,in RE - Inspection of dockets, and undated, unsigned Request records by Attorney Offer Ben Ari
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5cGdRRk82VWhDbXc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/137160801/
15.
13-03-17 In RE: RSZ (25607-03-13 ) in the Magistrate Court, Haifa - Request to add a conservator, with March 17, 2013 Decision by Judge Esperanza Alon, as received from Attorney Amos Zadika
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5UnpPUnBRUFZ1U1U/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/131611390/
16.
13-03-17 In RE: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Three (3) falsified decision records / simulated service of process, received by certified mail from the Clerk of the Court and from Attorney Amos Zadika
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5Y1R1SlNQbmlqaGc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/132872623/
17.
13-03-24 RE: RSZ (25607-03-13 ) in the Magistrate Court, Haifa - Letter No 4 to Chief Clerk Israel Hen, in RE - conflicting, unreasonable court orders dated March 17, 2013 by Judge Esperanza Alon
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5R1dZWGdNLWZweEk/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/132063472/
18.
13-03-24 In RE: RSZ (25607-03-13) Intermediate Response by Counsel for the State Attorney, opining combining of the newly opened court file – 25607-03-13 – with the original court file - 1829-06-10. TRANSLATE
http://www.scribd.com/doc/160705826/
13-03-24 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – תגובת ביניים מאת היועץ המשפטי לממשלה, משרד הרווחה, הקוראת לאיחוד התיק החדש שנפתח - 25607-03-13 – עם התיק המקורי בנידון - 1829-06-10.
http://www.scribd.com/doc/160705826/
19.
13-03-28 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Decision by Judge Alon, instructing adding all Conservatee's children to the case, and for Social Worker review TRANSLATE
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5Z20yZUpEOUFtWjg/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/160707186/
13-03-28 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופטת אלון המורה להוסיף את כל ילדי החוסה ולביצוע תסקיר עובדת סוציאלית
http://www.scribd.com/doc/160707186/
20.
13-04-02 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Declaration of Joseph Zernik in re: corrections to false and misleading June 1, 2010 Affidavit of Robert Zernik
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5XzEtM1dpYnFpUjg/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/147103607/
21.
13-04-02 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Declaration of Joseph Zernik in re: Request to add a conservator
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5d0lOZDMxamhkREU/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/161941382/
22.
13-04-04 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court – false and deliberately misleading protocol of court proceeding by Judge Esperanza Alon
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5OERmSWd6ZkYxZEU/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/149131433/
23.
13-04-07 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Amended Request to Add Dror Zernik as Conservator
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5OERKNHQ3dWJxZEU/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148131291/
13-04-07 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – בקשה מתוקנת להוספת דרור צרניק כאפוטרופוס
http://www.scribd.com/doc/148131291/
24.
13-04-07 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Decision of Judge Esperanza Alon on Amended Request to Add Dror Zernik as Conservator – setting dates TRANLATE
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5OERKNHQ3dWJxZEU/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/160961426/
13-04-07 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופט אלון על בקשה מתוקנת להוספת דרור צרניק כאפוטרופוס – קביעת זמני הגשה
http://www.scribd.com/doc/160961426/
25.
13-04-21 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Magistrate Court, Haifa - Letter No 5 to Chief Clerk Israel Hen, in RE – inspection of court file, certification of court records, appointment record of the Chief Clerk TRANSLATE
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5bW51OVJPbmk2WlU/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/137166555/
26.
13-04-29 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Notice of false and deliberately misleading April 7, 2013 Request to Add Dror Zernik as Conservator
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5V3JKV0JYdXVDNXM/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148131383/
27.
13-04-29 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Notice of false and misleading April 4, 2013 Protocol TRANSLATE
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5b0xWSHUtblJSN0U/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/161911269/
28.
13-04-29 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Request to inspect court file
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5Z085aE1LVy1uaTg/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/150115143/
29.
13-05-02 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Decision of Judge Esperanza Alon on Request to Inspect Court File - “transparency and equality among parties”, but no screen prints TRANSLATE
http://www.scribd.com/doc/149035718/
13-05-02 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופטת אלון על בקשה לעיון בתיק
http://www.scribd.com/doc/149035718/
30.
13-05-02 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Decision of Judge Esperanza Alon on Amended Request to Add Dror Zernik as Conservator – Setting Hearing Date July 10, 2013 TRANSLATE
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5QlNkaURQWTFWRHc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/160944990/
13-05-02 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופטת אלון על בקשה מתוקנת להוספת דרור צרניק כאפוטרופוס
http://www.scribd.com/doc/160944990/
31.
13-05-06 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Decision of Judge Esperanza Alon on a) False and deliberately misleading April 4, 2013 Protocol, and b) Notice of obstructionist conduct "mystical secrets of court procedures"
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5OVBFd2dBemJHV1k/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148960037/
32.
13-05-19 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13 ) in the Magistrate Court, Haifa - Letter No 6 to “Chief Clerk” Israel Hen, in RE – certification of court records, appointment record of the “Chief Clerk”
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5UkxoTkh0ZFpHd00/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/142316802/
33.
13-05-22 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Declaration of Joseph Zernik: Judge Esperanza Alon - master of the "mystical secrets of court procedure", or "obstructionist with impunity"?
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5aERHZmpIQTk5UXM/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/147192877/
13-04-02 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – הצהרת יוסף צרניק: השופטת אספרנצה אלון – אשת "רזי סדר הדין" או "משבשת הליכי משפט מתוך יוהרה"?
http://www.scribd.com/doc/147192877/
34.
13-05-22 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court – Repeat Requests to Inspect Court Files
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5ZXdrVDdkYkhVU2s/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/147386556/
35.
13-05-22 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Repeat Requests to Inspect Court File
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5UW4xQ29ja21GRE0/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/147587255/
36.
13-05-23 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – decision of Judge Esperanza Alon on Request to Inspect Court File
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5NFkxdlFFV29uQ2c/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148966119/
37.
13-05-26 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court – Judge Esperanza Alon's decision on notice of obstructionist conduct in the Court.
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5UGhHWWJrZksxUjg/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148957407/
38.
13-06-11 Family News
http://www.scribd.com/doc/147203487/
39.
13-06-20 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court – Repeat notice of obstructionist conduct in the Court
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5WGZNYS0xLVNSSmc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148959184/
40.
13-06-20 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Declaration of Joseph Zernik in re - failed attempt to inspect court file
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5QXRDM0JXY29NcGc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148981775/
41.
13-06-20 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court – Repeat Request to Inspect Court File
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5VDBJSGdXRWQ5SGc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/148981690/
42.
13-06-20 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Response by the Requester to Inspect on Judge Alon's May 23, 2013 Decision in re – inspection of court file.
http://www.scribd.com/doc/157433130/
43.
13-07-01 In re: RSZ (25607-03-13 ) in the Haifa Magistrate Court - Decision of Judge Esperanza Alon on request to clarification regarding party status of Conservatee's son Joseph Zernik
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5QnUxb2NjQkxUSW8/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/157634341/
44.
13-07-02 In re: RSZ (1829-06-10) in the Haifa Magistrate Court - Decision of Judge Esperanza Alon – denying the June 20, 2013 Request to Inspect court file by the Conservatee's son Joseph Zernik
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5YlR2WVRfZHloTWM/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/157638023/
45.
13-07-03 In RE: RSZ (25607-03-13 ) - Request for “exemplary” punitive measures, filed under the title, “Response by the Responders on Request to Inspect Court Records”
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5ck9ZQVZEVWh6OVk/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/154603515/
13-07-03 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – בקשה לעונשים "לדוגמה" שהוגשה תחת הכותרת "תגובת המשיבים על בקשה חוזרת לעיון בתיק"
http://www.scribd.com/doc/154603515/
46.
13-07-25 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – Statement of Disqualification for a Cause of the Haifa Magistrate Court and of Magistrate Judge Esperanza Alon
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5WjZoajBxZTk1VHc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/156534241/
13-07-25 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – הודעה על פסילותה של השופטת אספרנצה אלון ובית המשפט השלום חיפה
http://www.scribd.com/doc/156534241
47.
13-07-25 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court – filing letter to the State Attorney in re: Fraud under the guise of court actions
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5WUhCYTFJaGRmSHM/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/156675218/
48.
13-07-28 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court –Letter to Dror Zernik in re: Certificate of Counsel of Record by Attorney Amos Zadika
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5dFJicHFpa1Z1X1k/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/156930972/
49.
13-07-29 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Judge Alon's Decision on Statement of Disqualification – asking for “Responses” by the parties.
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5ZEtTZDRIRmdKVWc/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/160962355/
13-07-29 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופטת אלון על הודעה על פסילותה של השופטת אספרנצה אלון ובית המשפט השלום חיפה – הוראה להגשת "תגובות" הצדדים.
http://www.scribd.com/doc/160962355/
50.
13-07-29 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Judge Alon's Decision on Filing of Letter to Counsel for State Attorney, which asked to end sham litigation – Set date for hearing on September 17 TRANSLATE
http://www.scribd.com/doc/160963071/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5c2hBcHZpcUtrTnc/edit?usp=sharing
13-07-29 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופטת אלון על הודעה על מכתב לבאות כוח היועת"מ בבקשה לפעול להפסקת הליכים למראית עין – קביעת דיון ל-17 לספטמבר.
http://www.scribd.com/doc/160963071/
51.
13-07-29 In re: RSZ (25607-03-13) in the Haifa Magistrate Court - Judge Alon's Decision on Filing of Consent by Uri Zernik – serve on parties TRANSLATE
http://www.scribd.com/doc/160964306/
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5ZEtTZDRIRmdKVWc/edit?usp=sharing
13-07-29 בנידון החוסה רשצ (25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – החלטת השופטת אלון על הודעה על מכתב הסכמה מאת אורי צרניק - הגשה
http://www.scribd.com/doc/160964306/
52.
13-08-08 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) – Letter to the Supervisor of Conservatorships, Ministry of Justice, in re - November 23, 2010 Decree Appointing Conservator by Judge Ehud Rekem
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5Y2U4MjZLMXR5R00/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/158826063/
53.
13-08-08 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) – Letter No 7 to “Chief Clerk” Israel Hen in re – court fees
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5a19TR2s1R1hqMEk/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/158836890/
54.
13-08-09 In re: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13) – Letter No 8 to “Chief Clerk” Israel Hen in re – Request for the Serial Number of the November 23, 2010 Decree Appointing Conservator by Judge Ehud Rekem.
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5TVV1V2RZb0NqZlk/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/159134447/
55.
13-08-10 In RE: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13 ) in the Magistrate Court, Haifa - letter to Attorney Amos Zadika, Robert Raffael Zernik, and Dror Zernik - request for correction of invalid court records, alternatively - ceasing fraud attempts in the Court. TRANSLATE
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5NDhKNmVPeHc2MlE/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/159339499/
56.
13-08-11 In RE: RSZ (1829-06-10 and 25607-03-13 ) - Supplemental Statement of Disqualification for a Cause of the Haifa Magistrate Court - "Decree Appointing a Conservator" - simulated court record
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5Y04wNTVSUE1IMlk/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/159464955/
13-08-11 בנידון החוסה רשצ (1829-06-10 ו- 25607-03-13) בבית המשפט השלום חיפה – הצהרה משלימה של בנה של החוסה לעניין פסילותו של בית משפט זה - "צו למינוי אפוטרופוס" – כתב בית דין למראית עין
http://www.scribd.com/doc/159464955/
57.
13-08-13 Israeli Human Rights activist asks the UN for protection against the Israeli courts
https://docs.google.com/file/d/0B8Aa2xQGbmk5NFJzcXVnU2ZORHM/edit?usp=sharing
http://www.scribd.com/doc/159940913/
13-08-13 פעיל זכויות אדם בישראל פנה לאו"ם בבקשת הגנה נגד בתי המשפט בישראל
http://www.scribd.com/doc/159937022/