Saturday, May 31, 2014

2014-05-31 The Eurasian Century is here to stay! // אנו בעיצומה של המאה היורואסיאתית!

===2014-05-31 "המאה היורואסיאתית" בעיצומה===
המאמר להלן מתאר את האירועים הדרמטיים של השבועות האחרונים:
* חתימת הסכם גז ענקי בין רוסיה ליפן, הכולל הימנעות משימוש בדולר האמריקאי כהליך העסקה.
* פסגה כלכלית בינלאומית מוצלחת בסנט פטרסבורג, התגובה הרוסית לנסיונות ארה"ב לבודד את רוסיה.
המאמר גם מסתמך על מאמר ב"אסיה טיימס" שסיכם את האירועים הנ"ל כהוכחה להיותנו בעיצומה של "המאה היורואסיאתית".
המאמר גם מציין שמצב זה הוא תוצאה בלתי נמנעת של יותר מעשור של מלחמות בלתי פוסקות ומיותרות של ארה"ב ברחבי העולם, נסיונות איום והפחדה של אומות אחרות, ובזבוז טריליונים של דולרים על ידי ארה"ב הנמצאת למעשה בפשיטת רגל מזמן.
=ואצלנו?=
למרות דעיכתה המהירה של ארה"ב, עדיין שבויה ממשלת ישראל בקונספציה שכל מה שבא מאמריקה הוא טוב, ויש להעתיק אותו אצלנו במהירות. ההסתמכות הבלתי מסוייגת על ארה"ב היא משענת קנה הרצוץ, וסכנה חמורה לעתידה של חברה מתוקנת וביטחונה של מדינת ישראל!
____
The Eurasian Century is here! jz
===2014-05-31 The Future Visible In St Petersburg===
By Pepe Escobar
This is what Washington gets for over a decade of wars, incessant bullying, nasty sanctions and trillions of misspent dollars.

The Future Visible In St Petersburg
Eurasian century highlights this crucial sessionIt all starts in Sichuan Breaking bad in southern NATOstanThe new Crimea boomOn the (silk) road againthe Institute of Oriental Manuscripts of the Russian Academy of SciencesNotes China Thwarts U.S...
Eurasian century highlights this crucial sessionIt all starts in Sichuan Breaking bad in southern NATOstanThe new Crimea boomOn the (silk) road againthe Institute of Oriental Manuscripts of the Russian Academy of SciencesNotes China Thwarts U.S. 'Containment' With Vietnam Oil Rig Standoff Le preside…
INFORMATIONCLEARINGHOUSE.INFO

No comments: