Tuesday, August 26, 2014

2014-08-26 Wiki Nerds find my work on fraud in the US courts "Noted Use" of Data Mining... :) // הויקי-נרדס מוצאים את עבודתי בתחום ההונאות בבתי המשפט "ראויה לציון"!‎

[עברית להלן]

This week I am busy finishing a large report on the fraud inherent in the IT systems of the US courts from coast to coast, from the US district courts, through the courts of appeal, to the Supreme Court.  The report also reviews over 20 cases from the US courts across the United States, to demonstrate the widespread corruption that is enabled by such IT systems.
Of the three fundamental areas of court corruptin - deprivation of life, liberty, and property, I focus as usual only on the latter two. Years ago I decided that I am simply not capable to handle the corruption in capital cases...
Another focus of the report is the tight linkage between corruption of the US courts and corruption of the US financial system and banking regulation, as central to the ongoing Depression.
___
In the process, I ran across a large "Machine Learning" text book (almost 2000 page long), and was surprised to find that it included a short reference to my work, under "Noted Use" of Data Mining:
 Human Rights
Data mining of government record - particularly records of the justice system (i.e., courts, prisons) - enables the discovery of systemic human rights violations in connection to generation and publication of invalid or fraudulent legal records by various government agencies. [21], [22]
References
[21] Zernik, J: Data Mining as a Civic Duty – Online Public Prisoners’ Registration Systems,
International Journal on Social Media: Monitoring, Measurement, Mining 1: 84-96 (2010)
[22] Zernik, J: Data Mining of Online Judicial Records of the Networked US Federal Courts,
International Journal on Social Media: Monitoring, Measurement, Mining, 1:69-83 (2010)

I find it funny on several accounts:
  • I can't understand how such text escaped the censorship of the Wiki commisars... Usually they are very effective in removing anything I write...
  • I am about the only one in the extended family that has no formal training in either computers or the law, and my writing on the intersection of the two is getting recognition...
  • I believe that I am the first one who applied IT system analysis and data mining as the basis for Human Rights reports, and I am probably the only one, who publishes on in this area to this date. However, I don't believe I am likely to experience any comptetition in this niche anytime soon.... The field is pretty risky - judges are known to be retaliatory, and the profit potential is low or negative... :) 


===2014-08-27 הויקי-נרדס מוצאים את עבודתי בתחום ההונאות בבתי המשפט "ראויה לציון"!===
הויקי-נרדס: "כריית נתונים - שימושים ראויים לציון": "זכויות האדם"
"כריית נתונים של מסמכים ממשלתיים - במיוחד מסמכים של מערכת המשפט (לדוגמה: בתי המשפט, בתי הכלא) - מאפשרת גילוי של הפרות מערכתיות של זכויות האדם על ידי יצירה ופרסום של מסמכים חסרי תוקף, הונאתיים על ידי סוכנויות ממשלתיות שונות."
___
בימים אלה אני שוקד על סיום דו"ח רחב ממדים על הונאות מערכתיות במחשוב בתי המשפט הפדרליים בארה"ב, החל מבתי המשפט המחוזיים, דרך בתי המשפט לערעורים, וכלה בעליון.
הדו"ח גם מציג סדרת מקרים המתעדים את השימוש לרעה במערכות אלה, המאפשרות שחיתות של שופטים ועורכי הדין בממדים חסרי תקדים בהיסטוריה של ארה"ב.
מתוך שלושת התחומים של שחיתות בתי המשפט - שלילת חיים, שלילת חירות, ושלילת רכוש, אני מתרכז כרגיל רק בשני האחרונים. אינני בנוי להתמודד עם שחיתויות במשפטים של הוצאות להורג...
דגש אחר של הדו"ח שבהכנה - הקשר בין שחיתות השופטים ועורכי הדין לבין שחיתות הבנקים והפיקוח על הבנקים, כגורם מרכזי בשפל הכלכלי הנוכחי.
__
במהלך העבודה, נתקלתי בספר טכני של כ-2000 עמודים, בשם "למידה ממוכנת", מאת ויקי -נרדס. להפתעתי, מצאתי שהם מתייחסים למאמרים שפרסמתי ב-2010 בספרות האקדמית, בכפוף לבדיקת עמיתים אנונימית.
ההתייחסות היא תחת "כריית נתונים"> "שימושים ראויים לציון" > "זכויות האדם". והויקי-נרדס, שמצאו את עבודתי ראויה לציון, סכמו אותה כגילוי של הפרות מערכתיות של זכויות האדם בקשר להונאות במסמכים ממשלתיים ממוחשבים...
__
המאמרים אליהם הויקי-נרדס מתייחסים:
1) כריית נתונים של רישומי האסירים - חובתנו האזרחית
2) כריית נתונים של בתי המשפט הפדרליים
__
תמונות:
כותרות החלקים המתאימים בספר, ההתייחסות הישירה, והמקורות במאמרים שלי.





  • =צחוקים=

    * לא ברור לי איך זה עבר את הצנזורה של הקומיסרים של ויקיפדיה. אולי בגלל שהספר הוא טכני לחלוטין, רובו נוסחאות, אלגוריתמים, וכו... 
    * אין לי הכשרה פורמלית במחשבים, במשפטים, או בזכויות אדם, ולכן זה נחמד שמאמרים שכתבתי בצומת שלשת התחומים החשובים האלה זוכים להכרה ולהערכה.
    * ככל הנראה אני הראשון, ולעת עתה היחיד שמפרסם בתחום "ראוי לציון" זה. גם אינני מצפה לתחרות כלשהי בעתיד הקרוב: הסיכונים הכרוכים בעבודה בתחום הם גבוהים - השופטים ידועים כנקמנים - והתמורה הכספית נמוכה או שלילית..
    3 mins · Like
  • =ואצלנו???=

    אותו הדבר:
    א. ההונאה של השופטת יעל פרדלסקי, עורכי דין של הסנגוריה הציבורית, והתביעה המשטרתית בתיק רפי רותם, היא דוגמה מובהקת להפרות של זכויות האדם בתביעה הקשורה לשלילת חירות, וההונאה המערכתית ב"נט המשפט".
    ב. על ההונאות של עורכי דין, רשמים, בנקים, והפיקוח על הבנקים, בחסות גרוניס ושות' בהוצאה לפועל, המתבצעות באמצעות הונאות מערכתיות במחשוב - החל בהוצאה לפועל וכלה בעליון, אפשר לכתוב אנציקלופדיה...
    3 mins · Like
  • =ען"ד חי בר-אל=

    מוזמן לטרלל, אבל לא יהיה לי זמן בשבילך עד לסוף השבוע... 
    המקרה שלך לא נופל בדיוק לתחום הזה... המכתב חסר התוקף מ-29 לאפריל, 2014, שיצר מבקר המדינה, היה זהיר, והתייחס במפורש רק ל"מסירת מידע בע"פ".
    את הפרסום ההונאתי של "מסירת עדות" הוא השאיר לך...
    =תמונה=
    מכתב מבקר המדינה מ-29 לאפריל, 2014, מתייחס במפורש רק ל"מסירת מידע בע"פ". עו"ד חי בר-אל מוכר אותו לרותם, לפעילים, לתקשורת, ולציבור כ"מסירת עדות".
    1 min · Like



  • No comments: