Wednesday, September 17, 2014

2014-09-17 Israeli State Ombudsman Yosef Shapira continues to refuse to accept the filing of a complaint on corruption in the Tax Authority... // מבקר המדינה ממשיך לסרב לקבל תלונה מרפי רותם על השחיתות ברשות המסים

Whistle-blower Rafi Rotem tried again today to file a complaint during public hours.
As usual, the security detail discriminated against him: He was not permitted to enter the office.  Others, who file complaints, meet with an authorized person in the office, who briefly reviews the complaint before acceptance.
Here, security took the paper, and returned it a couple of minutes later, stamped "Received", but with an undated, illegible scrible of a signature, by a person of unknown authority.

2014-09-17 מבקר המדינה ממשיך לסרב לקבל תלונה מרפי רותם על השחיתות ברשות המסים
===============================================
מבקר המדינה יוסף שפירא עסק במשך חדשים בקבלתה למראית עין של תלונתו של רותם על שחיתות המסים... למעשה הוא נחוש בדעתו להמשיך ולחפות על השחיתות ברשות המסים ועל החברות שנהנו משחיתות זאת, בדיוק כמו קודמיו בתפקיד...
____
היום ניסה רותם להגיש תלונה בכתב למשרד מבקר המדינה על השחיתות ברשות המסים.
הצורך בכך נולד מתוך כך, שבמשך החודשים שנערכה הצגת תאטרון האבסורד בהפקת עו"ד חי בר-אל, "יו"ר העמותה למלחמה בשחיתות", ובהשתתפות צוות משרד מבקר המדינה, לא הוגשה תלונה כדין.
התלונה אותה ניסה רותם להגיש היום הייתה פשוטה וקצרה:

הנידון: תלונה לגבי שחיתות ברשות המסים
אודה על תשובתך בתוך 14 יום
לכבוד מבקר המדינה יוסף שפירא,
בכפוף לחוק מבקר המדינה 1958 [נוסח משולב] ועל סמך מידע בעל פה ומסמכים שמסרתי בסדרת פגישות עם סגל משרדך בחדשים האחרונים, הריני מגיש בזאת תלונה בנידון לנציב תלונות הציבור לגבי העניינים שלהלן:
1. רצח מקור מודיעיני
2. שוחד מיני בחקירת מסים
3. רפי עמיאל:
מכולות סיגריות מוברחות
ראובן גבריאלי
חברת גיבור ספורט
4. איתן רוב
נוחי דנקנר - סלקום
דובק
יד אליה
5. התנכלות לעובד מדינה שחשף שחיתויות.

אבקש שתפתח כדין תיק תלונה בנידון ותודיעני על כך בכתב כדין.
___________
רפי רותם
__________
משרד מבקר המדינה לא נתן לרותם להיפגש עם אדם בעל סמכות לשם הגשת התלונה, כפי שנעשה לגבי אזרחים אחרים. במקום זאת, לקחו אנשי הביטחון את הנייר, והחזירו אותו כעבור מספר דקות, חתום "התקבל" בשרבוט בלתי קריא, ללא שם החותם, ללא ציון סמכותו, וללא תאריך הקבלה...

לנוכח הניסיון מהיום, אין ספק שמבקר המדינה יוסף שפירא נחוש בדעתו להמשיך ולחפות על השחיתות ברשות המסים, בדיוק כמו קודמיו בתפקיד...

יש לראות בהתנהלותו של יוסף שפירא הפרה חמורה של זכויות האדם, כיוון שבהתנהלותו זאת, הוא שולל מרפי רותם - חושף השחיתויות ברשות המסים - הגנה שווה של החוק!

ובמשותף עם ההתנכלות הנמשכת לרותם בבתי המשפט - שהיא למעשה איומים, הפחדה, ונקמנות נגד עד וחושף שחיתויות - יש לראות את התנהלות מערכת המשפט ואכיפת החוק כמערכת של פשע מאורגן מדינתי-קורפורטיסטי.

כדוגמה נגדית, ולטובת כל אלה המגישים ומקבלים ניירות ממשרדי ממשלה, להלן דוגמה של חתימה תקנית "התקבל", שהונפקה היום על ידי משרד הסניגוריה הציבורית ת"א, לגבי ההודעה על עיון בספר הסניגורים הציבוריים, מחוז ת"א. 

כאן מופיע שם החותמת כשהוא קריא, תפקידה, ותאריך הקבלה.


No comments: