Sunday, December 28, 2014

2014-12-26 ISRAEL: Social disintegration over the Palestine issue

2014-12-26 ISRAEL: Social disintegration over the Palestine issue
============================================
Over the past year, particularly during the Gaza massacre, violence in Israeli, against those opposed to the Netanyahu regime has escalated. Violence and death threats, particularly through right wing groups on Facebook have become a routine.
HERE: Today, Zeev Zinreich asks for help in removing a post by a well-known right wing hooligan (הצל) the shadow), which led to death threats against Zinreich.
[via Tammar Hoffman]
Tammar Hoffman shared (הצל) the shadow's photo.
1 hr ·
אנא מכם, עזרו לזאב. צריך להכנס בפוסט של הצל ולדווח לפייסבוק שאתם לא אוהבים את הפוסט של הצל כי הוא מהווה איום באלימות. תודה.
זאב זינרייך:
**אני צריך את העזרה שלכם**
הצל פירסם את הפוסט הזה של שלומית לי בן ארי. אני לא מכיר אותה. היא לא חברה שלי. היא שיתפה כרזה שעשיתי באוגוסט בצוק איתן וכתבה מילים משלה על הילדה שנפצעה אתמול בפיגוע. הצל לא שיתף, אלא צילם יחד עם תמונה שלי. אני מקבל איומים ברצח. אני צריך שתיכנסו לפוסט של הצל שאני משתף כאן ותדווחו לפייסבוק 'פוסט זה לא מוצא חן בעיניי' כדי שיוריד את הפוסט. זה מאות אלפי אנשים שקוראים את הצל וחושבים שאני כתבתי את מה ששלומית כתבה. אני מקבל הודעות ואיומים באינבוקס. דווחו בבקשה.
אותו או שיעצרו את הבת אלף או שיאשפזו אותה. יש דברים שלא אומרים ואם אומרים צריך לשלם את המחיר. די עם האלימות של השמאל הקיצוני! וחברים אם לא תקומו ותגישו תלונה, זה ימשיך והם ימשיכו לצאת מזה נקיים בזמן שכל ימני שפותח את הפה נעצר . אני מבקש ,תלכו להגיש תלונה בבקשה , צלמו את כל הסטטוסים שלה , שימו על דיסק ולכו למשטרה, מעל 10 תלונות היא תיעצר ותלך להסתכלות פסיכיאטרית, קדימה די עם הדיבורים.
Like ·  · 

No comments: