Friday, May 22, 2015

2015-05-22 ISRAEL: WIdespread public corruption and organized crime in the courts and law enforcement// שחיתות ציבורית נרחבת ופשיעה מאורגנת בבתי המשפט ומערכת אכיפת החוק


English abstract
A series of recent corruption scandal in Israel brought to the surface what was apparent for a long time: Widespread public corruption and organized crime in the courts and law enforcement in Israel.
The Rabbi Pinto scandal documented bribing of top Israel Police by Rabbi Pinto, who may have worked on behalf of various crime and business figures, as well as for himself.  The Israeli justice system closed the case, while covering up its scope, through an investigation that stands contrary to opinion letter produced by no other than US Attorney General Loretta Lynch.
The Ruth David-Ronel Fischer scandal involves bribing of top police brass by former Tel-Aviv District Prosecutor Ruth David and her boyfriend/business partner Attorney Ronel Fischer.  The two paddled influence with top police investigators for pay for organized crime figures and more... 
Media repeatedly leak that judges were also involved in the scandal.  However, as is the custom in Israel, it is unlikely that any judicial corruption would be investigated.  In Israel, judicial corruption simply does not exist by definition...  In the State of Israel's entire history, no judge was ever prosecuted, let alone convicted of corruption in office...
Additionally, media repeatedly call for investigation of Ruth David's conduct not only as a private attorney, but also in her capacity as Tel-Aviv District Attorney - one of the key positions in Israel's law enforcement system.  In such capacity, Ruth David was in charge of covering up the Tax Authority corruption scandal, which was described by former Attorney General Menahem Mazuz (today Supreme Court justice) as the closest thing to organized crime in high government offices...  In that scandal as well, there is plenty of credible evidence of judicial corruption as integral part of the affair - specifically by Judge Shoshana Almagor and Judge Manahem Mizrahi - for the perverting court process and conducting simulated trial.
The records below are from court file of Rotem v Baram in the Tel-Aviv Magistrate court. Plaintiff is Rafi Rotem  - the Tax Authority whistle-blower, and Defendant is Baram - a senior Tax Authority supervisor.  The records show that Judge Menahem Mizrahi - then Deputy Tel-Aviv District Attorney - filed as evidence unsigned opinion letters, stating that there was no corruption in the Tax Authority.  Judge Shoshana Almagor ran litigation where protocols and decision records were consistently unsig
2015-05-22 פרשת רות דוד - הראל פישר: לחקור את השופטים מנחם מזרחי ושושנה אלמגור - ומיד!
על פי הדלפות לתקשורת, השופט מנחם מזרחי הוא אחד השופטים המעורבים בפרשת רות דוד-רונאל פישר.  אבל ככל הנראה שוב נעשה ניסיון לשבש את החקירה ולכסות על שחיתות השופטים.  הראיות מצביעות על מעורבות של רות דוד - אז פרקליטת המחוז, ומנחם מזרחי - אז סגן בכיר לפרליט מחוז ת"א (פלילי) והשופטת שושנה אלמגור בפרשת השחיתות ברשות המסים. סדרת הפרשיות האחרונה העלתה לפני השטח את מה שהיה ברור כבר מזמן: שחיתות נרחבת ופשיעה מאורגנת בבתי המשפט ומערכת אכיפת החוק בישראל.  לחקור את השופטים, ומיד!
Joseph Zernik's photo.  
​ תמונות: השופטים מנחם מזרחי, שושנה אלמגור היו מעורבים בהונאה בבית המשפט השלום ת"א, שמטרתה כיסוי על פרשת השחיתות ברשות המסים. רות דוד, אז פרקליטת המחוז, הייתה דמות מרכזית בשיבוש חקירת השחיתות ברשות המסים - מה שמנחם מזוז כינה "קרוב ביותר לפשע מאורגן בחלונות הגבוהים".

_______
מאהל המחאה ת"א - דיווחי התקשורת מעלים חששות כבדים, שכמו בפרשת הרב פינטו ובפרשת אולמרט-זקן, הכוונה היא לחתום הסכמי טיעון ולנהל משפטי דמי, על מנת להסתיר מהציבור את ממדי השחיתות בבתי המשפט ומערכת אכיפת החוק.
שוב ושוב עולה הדרישה לחקור את התנהלותה של רות דוד לא רק כפרקליטה פרטית, אלא גם בתפקידה כפרקליטת מחוז ת"א.  הפרשה הראשונה העולה על הפרק בעניין זה הוא התנהלותה בעניין רפי רותם ופרשת השחיתות ברשות המסים - מה שמנחם מזוז קרא הדבר קרוב ביותר לפשע מאורגן בחלונות הגבוהים.
בענין זה גם קיימות ראיות ברורות ובשפע לשחיתות השופטים. שניים מהבולטים שבהם - מנחם מזרחי (אז סגן פרקליט מחוז ת"א - פלילי) ושושנה אלמגור.  הראיות הן בתיקי בתי המשפט עצמם, והן מראות על שיבוש הליכי משפט וניהול הליכים למראית עין.
בתיק רותם נ ברעם בבית המשפט השלום ת"א, בו דנה השופטת שושנה אלמגור, נמצאו בעיון מכתבי חוות דעת של מנחם מזרחי, בתפקידו כסגן בכיר לפרקליט מחוז ת"א (פלילי). מכתבים אלה הוגשו כראיות כביכול על ידי הפרקליטות, שייצגה את הנתבע ברעם - בכיר ברשות המסים.  המכתבים של מנחם מזרחי שוללים כביכול את טענות רותם על שחיתות ברשות המסים.  אבל המכתבים בלתי חתומים - כי אם לא חותמים, מותר להונות...
עצם קבלת מכתבים בלתי חתומים כראיות, ללא מחאה ודרישה להסרתם על ידי בא כוחו של התובע רותם, מצביע גם על התופעה הקבועה בבתי המשפט:  חושף שחיתויות צריך לצפות שעורכי דינו יבגדו בו. 
אבל השופט מנחם מזרחי, אז סגן בכיר לפרקליטת מחוז ת"א (פלילי) לא פעל לבדו בשיבוש הליכי משפט בתיק רותם נ ברעם: גם הפרוטוקולים וההחלטות של השופטת שושנה אלמגור במשפט זה בלתי חתומים ולא הומצאו לצדדים... כי גם היא אינה מושחתת...  כשהיא עוסקת בהונאה, גם היא אינה חותמת...
Inline image 1Inline image 1Inline image 4Inline image 5
תמונות: מכתבו הבלתי חתום של השופט מנחם מזרחי, אז סגן בכיר לפרקליטת המחוז ת"א (פלילי) מיום 20 ליולי, 2004 בעניין חקירת השחיתות ברשות המסים, כפי שנמצא בעיון בתיק רותם נ ברעם , בית המשפט השלום ת"א. [1-3]
Inline image 6
תמונה: מכתבו הבלתי חתום של השופט מנחם מזרחי, אז סגן בכיר לפרקליטת המחוז ת"א (פלילי) מיום 13 ליולי, 2004 בעניין חקירת השחיתות ברשות המסים, כפי שנמצא בעיון בתיק רותם נ ברעם , בית המשפט השלום ת"א. [1-3]


2014-10-07  רפי רותם, השופטת שושנה אלמגור, ושחיתות ימי-ביינימית בתי המשפט בישראל.

עיון בתיק נוסף - רותם נ ברעם ומדינת ישראל - הקשור לפרשת השחיתות ברשות המסים, שוב מצביע על בתי המשפט כחלק ממערכת של פשע מאורגן מדינתי.
.
רותם באחד ממעצרי השווא הרבים, השופטת שושנה אלמגור, אז בבית המשפט השלום ת"א.

  .
כתבים בסיסיים, החסרים בתיק, כוללים: הזמנה לבית המשפט, רשימת בקשות והחלטות, מכתבים מלווים להמצאות (אותנטיקציה) או כל ראיה להמצאה כדין של החלטות בית המשפט.

החלטה של השופט קובי ורדי מיום 28 לפברואר, 2005 - לו"ז התביעה (ללא דיון, מלשכתו) - "המזכירות תודיע לצדדים". השופטים נמנעו בעקביות מהשימוש במילים "להמציא" או "המצאה" בתיק זה.

הודעה על דיון ודרישה לתשלום מיום 14 לנובמבר, 2005 - בלתי חתומה, בשם מזכיר ששמו אינו נזכר.

הודעה על דיון מיום 14 לנובמבר, 2005 - בלתי חתומה, בשם מזכיר ששמו אינו נזכר.

.
החלטה של השופטת דליה מארק מיום 5 לדצמבר, 2005 - להוצאת מסמכים מתיק הראיות של התובע רותם, על פי בקשת הנתבעת המדינה בכפוף לסודיות כתבי מכס  - מובנית כמכתב לפרקליטות המחוז, בלתי חתומה,  ללא כל ראיה לרישום או להמצאה.

החלטה על פרוטוקול של השופטת שושנה אלמגור מיום 13 למרץ, 2006 - דיון לשמיעת עדויות  - בלתי חתומה, ללא חותם בית המשפט, ללא כל ראיה לרישום או להמצאה.
.
החלטה על פרוטוקול של השופטת שושנה אלמגור מיום 9 ליולי, 2006  - דיון לשמיעת עדויות  - בלתי חתומה, ללא חותם בית המשפט, ללא כל ראיה לרישום או להמצאה.

.
מכתב עוזר בכיר לפרקליט מחוז ת"א מנחם מזרחי מיום 13 ליולי, 2004 - בלתי חתום - מכחיש שחיתות ברשות המסים.  הוגש כראיה מטעם הנתבעים.

מכתב עוזר בכיר לפרקליט מחוז ת"א מנחם מזרחי מיום 20 ליולי, 2004 - בלתי חתום - מכחיש שחיתות ברשות המסים.  הוגש כראיה מטעם הנתבעים.

.
החלטה על פרוטוקול של השופטת שושנה אלמגור מיום 16 ליולי, 2006 - דיון לשמיעת עדויות  - בלתי חתומה, ללא חותם בית המשפט, ללא כל ראיה לרישום או להמצאה.

פסק דין של בית הדין הארצי לעבודה מיום 23 לספטמבר, 2007 על ערעורו של רותם - בלתי חתום, ללא חותם בית המשפט, ובלתי מאושר "העתק מתאים למקור" - הוגש כראיה בבית המשפט השלום ת"א על ידי הנאשמים.

פסק דין השופטת שושנה אלמגור מיום 30 לנובמבר, 2008 - חתום, אך ללא חותם בית המשפט, ללא כל ראיה לרישום או להמצאה. "ניתן בלשכתי... המזכירות תשגר העתק פטק-הדין לצדדים." השופטים נמנעו בעקביות מהשימוש במילים "להמציא" או "המצאה" בתיק זה.


מאהל המחאה ת"א, 7 לאוקטובר - במהלך השבועיים האחרונים התבשרנו, שהיועץ המשפטי לממשלה נבחר לשופט בית המשפט העליון.  בראיון משנת 2013, אמר מני מזוז שהשחיתות ברשות המסים היא הקרובה ביותר לפשע מאורגן בחלונות הגבוהים של הממשלה... [1]  והשופט העליון בדימוס מישאל חסין הודיע לרפי רותם, חושף השחיתויות ברשות המסים, שרותם נבחר ל"אביר איכות השלטון" מטעם התנועה לאיכות השלטון. [2]

בתי המשפט בישראל רואים את הפרשה בצורה אחרת לגמרי...  כפי שדווח בתקשורת - "כבר עשור שבתי המשפט מתעמרים בלוחם הצדק".  [3] וכפי שרותם, אוהד כדורגל מושבע מדווח - "הפסדתי בבתי המשפט 11:0..."

אולם האם היו אלה באמת משחקי ליגה?  עיון בתיק הנייר של רותם נ ברעם ומדינת ישראל בבית המשפט השלום ת"א, [4] מראה שהתיק התנהל יותר כמו משחק קטרגל בחצר האחורית של מחלקת חקירות של רשות המסים...  התיק עצמו מתעד משחק מסוג זה, שבסופו נזקק רותם לאשפוז ולשנה החלמה מזעזוע מוח קשה לאחר תקיפה חמורה...

הכתבים שנמצאו בעיון ברותם נ ברעם ומדינת ישראל, מראים שהתיק התנהל כמשחק כדורגל בו:
א. לא נשרקה שריקת פתיחה  (לא נמצאה ה"הזמנה לבית המשפט");
ב. השערים שהובקעו לא נרשמו בכרטיס המשחק (החלטות בלתי חתומות, בלתי רשומות, ללא כתבי המצאה - אותנטיקציה);
ג. לא נשרקה שריקת סיום (אין כל ראייה להמצאת ה"פסק דין", או רישומו);
ד. תוצאת המשחק לא דווחה להתאחדות לכדורגל (אי רישום ה"פסק דין");
ה. לוח התוצאות האלקטרוני הראה תוצאות אחרות מאלה שנחזו במגרש (רישומים אלקטרוניים נסתרים השונים מהכתבים בתיק הנייר).

ברותם נ ברעם ומדינת ישראל תבע רותם את אייל ברעם (מפקח במחלקת חקירות/מודיעין) על דיבה, לגבי הערות חוזרות של ברעם לעובדים במחלקה, שאמרו שרותם, לאחר שחשף שחיתויות, הוא דמות פשע, או מקרה פסיכיאטרי.  העובדות עצמן אושרו בעדויות.  אולם השופטת שושנה אלמגור דחתה את התביעה בפסק דינה מיום 30 לנובמבר, 2008. [5]

יחד עם זאת, חומר הראיות והעדויות בתיק זה מציגים את רשות המסים כגוף מדינתי בו:
א) בכירים התערבו לשבש את חקירת המס של דמות פשע מאורגן - ראובן גבריאלי;
ב) בכירים התערבו לשבש את חקירת המס של חברה - גיבור ספורט - הקשורה לדמויות פוליטיות ממפלגת השלטון;
ג) תיק חקירה חשוב - טרי דקל גולדמיין - נעלם ממשרד תחת אבטחה כבדה כביכול, אך הקב"ט ופקידים בכירים סירבו לחקור את האירוע, או לשחזר את המידע בתיק;
ד) בכירים וזוטרים במחלקת החקירות נמצאים ביחסי חברות או עסקים קרובים עם דמויות ידועות מעולם הפשע.
ה) אנשי מחלקת החקירות נתונים להטרדה, איומים, ונקמנות, ואפילו תקיפה גופנית חמורה, אם הם מנסים לבצע את תפקידם באמונה.

בעקבות העיון בתיק, רותם הגיש השבוע למזכיר הראשי של בית המשפט השלום ת"א, מר רחמים אשר, שתי בקשות לקבלת כתבים בתיק רותם נ ברעם ומדינת ישראל:
א. העתק של "ההזמנה לבית המשפט", [6]
ב. העתק מאושר "העתק מתאים למקור" של פסק הדין של השופטת שושנה אלמגור מיום 30 לנובמבר, 2008. [7]

אם התנהלותו של המזכיר הראשי רחמים אשר בעבר היא בסיס לצפי התנהלותו העתידית, קרוב לוודאי שהמזכיר הראשי יסרב לענות בכל צורה שהיא על בקשות אלה.  זאת הייתה תגובתו עד עתה על בקשות חוזרות להעתקים של הכתבים בתיק התביעה הפלילית - מדינת ישראל נ רותם - המתנהל בימים אלה בבית המשפט השלום ת"א. [10-8] תיק התביעה הפלילית העלה גם הוא ראיות חמורות לשיבוש הליכים ולהונאה בבית המשפט. [11]

אולם בית המשפט השלום ת"א אינו לבדו בהתנהלות זאת.  בית המשפט העליון ונשיאו אשר גרוניס, גם הם מסרבים לתת לרותם העתק של פסק הדין בתיק העתירה - רותם נ סאמט -  מאושר "העתק מתאים למקור" כדין. [12]

העיון בתיק רותם נ ברעם ומדינת ישראל גם מראה שלמרות שבית המשפט השלום ת"א טוען שהתיק התנהל כתיק נייר, למעשה, בית המשפט הסתמך בניהול התיק על מערכת אלקטרונית לניהול התיקים (מנ"ת).  גישת הציבור, כולל בעלי דין לנתונים במנ"ת נמנעת.  זהו בדיוק המצב גם בבית המשפט העליון - עד היום...

בדיקה מקיפה של מערכות המידע של בתי המשפט בישראל מראה שבתי המשפט עוסקים בהונאות ענק - מההוצאה לפועל ועד לבית המשפט העליון - על ידי שימוש במערכות מידע אלה. [12] יש לראות את המצב בבתי המשפט היום כניהול ספרים כפולים לכל התיקים.  מצב זה הפך את בתי המשפט בישראל לדומים במהותם לבתי המשפט בימי הביניים - אך באמצעים דיגיטליים.

פרשת השחיתות ברשות המסים וההתנכלות המתמשכת לרפי רותם הופכות בהדרגה לכתב אישום נגד מערכת המשפט בישראל.  הן מציגות שחיתות מתואמת של מערכת המשפט, מבית המשפט האזורי לעבודה ועד לבית המשפט העליון, דרך מבקר המדינה והסניגור הציבורי הארצי, כמערכת של פשע מאורגן מדינתי!
קישורים:


[1] 2013-06-07 Interview with former Attorney General Menachem Mazuz _Haaretz

ראיון עם היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מנחם מזוז_הארץ




[2] 2014-09-22 Moshe Lichtman: "Whistle-blower Rafi Rotem announced Knight of Quality Government", Globes

משה ליכטמן: "חושף השחיתות רפי רותם יקבל את אות אביר איכות השלטון", גלובס


[3] 2013-10-04 Calman Liebeskind: "No justices in Jerusalem, for over a decade the courts have been abusing justice advocate", Maariv

קלמן ליבסקינד: "אין שופטים בירושלים, כבר עשור שבתי המשפט מתעמרים בלוחם הצדק",מעריב




[4]  2014-10-01 Rotem v Baram (73202/04) in the Tel-Aviv Magistrate Court - Records discovered through inspection of the court file

רותם נ ברעם (73202/04) בבית המשפט השלום ת"א - כתבים בתיק, שהתגלו בעיון בתיק הנייר


[5] 2008-11-30 Rotem v Baram (73202/04) in the Tel-Aviv Magistrate Court - Judge Shoshana Almagor Judgment - as discovered during inspection of paper court file

רותם נ ברעם (73202/04) בבית המשפט השלום ת"א - פסק דין מאת השופטת שושנה אלמגור - כפי שהתגלה בעיון בתיק הנייר


[6]  2014-10-06 Rotem v Baram (73202-04) in the Tel-Aviv Magistrate Court - Request for a copy of the summons

רותם נ ברעם (73202/04) בבית המשפט השלום ת"א - בקשה להעתק ה"הזמנה לבית המשפט"


[7] 2014-10-06 Rotem v Baram (73202-04) in the Tel-Aviv Magistrate Court - Request for certification of Judge Shoshana Almagor November 30, 2008 Judgment, "True Copy of the Original"

רותם נ ברעם (73202/04) בבית המשפט השלום ת"א - בקשה לאישור פסק דין של השופטת שושנה אלמגור מיום ה-30 לנובמבר, 2008, "העתק מתאים למקור"


[8] 2014-09-09 State of Israel v Rafi Rotem (1074-02-13) in the Tel Aviv Magistrate Court - Request for certification of May 26, 2014 Protocol and Decision by Judge Yael Pradelsky "True Copy of the Original"

מדינת ישראל נ רפי רותם ( 1074-02-13 ) בבית המשפט השלום ת"א -בקשה לאישור פרוטוקול והחלטה של השופטת יעל פרדלסקי מיום ה-26 למאי, 2014,"העתק מתאים למקור"


[9] 2014-10-05 State of Israel v Rafi Rotem (1074-02-13) in the Tel Aviv Magistrate Court - Repeat request for certification of May 26, 2014 Protocol and Decision by Judge Yael Pradelsky "True Copy of the Original"

מדינת ישראל נ רפי רותם ( 1074-02-13 ) בבית המשפט השלום ת"א -בקשה חוזרת לאישור פרוטוקול והחלטה של השופטת יעל פרדלסקי מיום ה-26 למאי, 2014,"העתק מתאים למקור"


[10] 2014-10-05 State of Israel v Rafi Rotem (1074-02-13) in the Tel Aviv Magistrate Court - request for copies of authentication records (Accompanying Letters of service by the Clerk of the Court) of Judge Pradelsky's six (6) Protocols and Decisions

מדינת ישראל נ רפי רותם ( 1074-02-13 ) בבית המשפט השלום ת"א -בקשה לקבלת העתקי כתבי האותנטיקציה (מכתבים מלווים להמצאה) של שישה (6) כתבי פרוטוקול והחלטה של השופטת יעל פרדלסקי


[11] 2014-08-17 State of Israel v Rafi Rotem (1074-02-13) in the Tel Aviv Magistrate Court - Notice of evidence of perversion of justice and fraud on the court, served on Supreme Court Presiding Justice Asher Grunis and Tel Aviv Magistrate Court Presiding Judge Zivah Hadassi Herman - includes all court file records//

מדינת ישראל נ רפי רותם ( 1074-02-13 ) בבית המשפט השלום ת"א - הודעה על ראיות לשיבוש הליכי משפט והונאה בבית המשפט, הומצאה לנשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס ונשיאת בית המשפט השלום ת"א זיוה הדסי הרמן - כולל כל הכתבים בתיק.

[12]  2013-01-01 The Human Rights Alert (NGO) submission, as incorporated into the UN Human RItghts Council UPR reprort with the note "Lack of integrity in the electronic records of the Supreme Court, the district courts and the detainees courts in Israel" (page 4, paragraph 25) 
 דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח מועצת זכויות האדם של האו"ם (2013) בלוויית ההערה "חוסר יושרה בכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל" (עמ' 4, פסקה 25):  
http://daccess-dds-ny.un.org/doc/UNDOC/GEN/G12/180/12/PDF/G1218012.pdf?OpenElement





No comments: