Sunday, January 10, 2016

2016-01-09 New in Wikipedia: Roman Zadorov

2016-01-09 New in Wikipedia: Roman Zadorov
================================

Roman Zadorov (born in 1978) is a non-Jewish, Ukrainian citizen, who is serving a life sentence in Israel for the murder of 13.5 year old girl, Tair Rada in 2006…
EN.WIKIPEDIA.ORG

2016-01-09 רומן זדורוב בויקיפדיה באנגלית
================================
על פי בקשה אישית, וכמתנה לחיים סדובסקי על פעילותו, כתבתי את הערך על רומן זדורוב בויקיפדיה באנגלית.
אודה אם מי שרוצה להוסיף או לשנות יתקשר איתי תחילה.
Roman Zadorov (born in 1978) is a non-Jewish, Ukrainian citizen, who is serving a life sentence in Israel for the murder of 13.5 year old girl, Tair Rada…
EN.WIKIPEDIA.ORG
Haim ArochGaya Or, ‎חיים שתיים‎ and 2 others like this.
7 comments
Comments
Joseph Zernik
שאלו אותי: בשביל מה היה צריך לכתוב את זה בויקיפדיה באנגלית?
חיים סדובסקי, אחד הפעילים המרכזיים, חזר וביקש. אז כתבתי.
חוץ מזה, הרושם האישי שלי הוא שכל פרסומת בחו"ל על שחיתות מערכת המשפט בישראל שווה פי כמה מפרסומת בישראל. והעובדה היא שהפעילים מצאו לנכוןלכתוב את הערך בויקיפדיה בעברית.
ולבסוף: הכללתו של הערך בויקיפקדיה באנגלית מראה בעיקר, שהצלחתי לעבור את המכשול הקשה ביותר: "חשיבות" "NOTABILITY". כלומר, הסיפור של רומן זדורוב נמצא בעל חשיבות לקהל הבינלאומי... בקיצור: השחיתות שלנו היא ברמת עניין עולמית... smile emoticon מזל טוב לכולנו!!!
LikeReply22 hrs
Joseph Zernik
במהלך הכתיבה קראתי שוב מספר רב של מאמרים, ולהפתעתי מצאתי שבשנת 2014 נפתחה חקירה בעניין חשדות שבכירים במשטרה ובפרקליטות חיפו על עבירות המין של השופט יצחק כהן ביודעין במשך שנים... מישהו במקרה יודע מה יצא מהחקירה הזאת??? .... smile emoticon  על פי המאמרים, יצחק כהן היה מועמד למינוי כשופט בית המשפט העליון, ופרשת עבירות המין שלו נחשפה על ידי הרשתות החברתיות... רק תחשבו, כמה זה נוח למושחתים במשטרה ובפרקליטות, כשיש להם שופט שהם יכולים לסחוט, כי הם יודעים שהוא עבריין מין... יותר מושחת מזה?? מה עוד צריך להיות בסיפור הזה???

No comments: