Tuesday, April 19, 2016

2016-04-19 Zadorov affair: The Supreme Court at its worst: Trying to hide the conduct of sham trial in Nszareth // פרשת זדורוב: בית המשפט העליון במרעו - מנסה להסתיר התנהלות משפט בדוי בנצרת

2016-04-19 Zadorov affair: The Supreme Court at its worst: Trying to hide the conduct of sham trial in Nszareth //
פרשת זדורוב: בית המשפט העליון במרעו - מנסה להסתיר את התנהלות משפט בדוי בנצרת

Judges are the core of the corruption in the Zadorov affair!

English abstract
As part of the ongoing efforts to exercise the right to inspect judicial records in the Zadorov file from the Nazareth District Court, appeal was filed today in the Supreme Court, originating from decision of the Supreme Court Magistrate, who again delayed the inspection.  The law in the matter is clear: "Every person is permitted to inspect decisions and judgments, which are not lawfully sealed". The Supreme Court itself also made in the past highfalutin declarations on the matter - calling the right to inspect "a fundamental principle in any democratic regime"... "constitutional, supra-statutory" (there is no constitution in Israel).  
In the case of Roman Zadorov, inspection in the electronic court file in the Nazareth District Court uncovered that there are no authentic, signed records of the 2010 conviction and sentencing records.  However, most of the proceedings were conducted prior to the implementation of the electronic system - in a paper court file. The Nazareth District Court and the Supreme Court continue to delay and obstruct the access to inspect the records.  
It should be noted that already during the proceedings in the Zadorov trial, complaint were filed against Presiding Judge Yitzhak Cohen on sex crimes (including complaints on sex crimes against minors). Judge (ret) Gerstel, Commissioner of Prosecutorial Oversight (who resigned yesterday) initiated examination of suspicions that police and the prosecution engaged in misprision of such complaints during the trial, exposing Judge Cohen to blackmailing.  
It is likely that inspection of the paper records will show the Zadorov affair in a totally new light, where the judges are the core of the corruption!
Note: The full appeal record, linked below, is bilingual Hebrew English.  
בתי המשפט משהים כבר חדשים רבים את מימוש הזכות לעיין בתיק זדורוב מנצרת, תוך זילות החוק, אבל לא קשה לנחש מה הם מנסים להסתיר...  ערעור הוגש היום על החלטת הרשם גיא שני על בקשה לעיין בהחלטות בתיק הנייר מדינת ישראל נ רומן זדורוב מבית המשפט המחוזי נצרת.  החוק פשוט וברור: "כל אדם ראשי לעיין בהחלטות ופסקי דין שאינם אסורים לפרסום על פי דין".  ובית המשפט העליון הגדיל לעשות והכריז נמלצות, שזכות העיון היא "עקרון יסוד בכל משטר דמוקרטי"..."חוקתי על-חוקי".  אבל בתיק זדורוב מבית המשפט המחוזי נצרת, בו הראיות מצביעות על כך שהשופטים ניהלו משפט בדוישהביא להרשעת כביכול של רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה ז"ל, הם ממשיכים למנוע את העיון. בתיק זדורוב, נוטל בית המשפט העליון לעצמו סמכות שלא כדין לשיקול דעת שיפוטי בעניין העיון בכתבי ההחלטותשאינה מוקנית לו בחוק, ובנוסף - מאציל לצדדים שלא כדין את הזכות להתנגד לעיון, שאינה מוקנית להם בחוק.  החלטת הרשם שני אינה עולה בקנה אחד עם הוראות החוק המפורשותומערערת עוד יותר את אמון הציבור בהליך השיפוטי.

השופטים הם קדקוד השחיתות בפרשת זדורוב!
____
מאהל המחאה ת"א, 19 לאפריל - ערעור הוגש היום בבית המשפט העליון (יוסף צרניק נמדינת ישראל - בש"פ 3319/16) על החלטת הרשם גיא שני בעניין "בקשה למען הסדר הטוב" - להסדיר את העיון בהחלטות בתיק הנייר מבית המשפט המחוזי נצרת בפרשת זדורוב (מדינת ישראל נ זדורוב - פ"ח 502/07).
הערעור מסביר שבתיק זה הראיות מצביעות כבר עכשיו על ניהול משפט בדוי - שכן אין בתיק זה כתבי "הכרעת דין" ו"גזר דין" אמתייים (אותנטיים).  העיון במערכת נט המשפט במזכירות בית המשפט המחוזי נצרת העלתה כתבים בלתי חתומים - חסרי תוקף, "טיוטות" כפי שקוראים להם נציבי תלונות הציבור על השופטים, או "פברוקים" כפי שקוראת להם התקשורת.  
הערעור מציין שכתבים מסוג זה הם גם סממן מרכזי בהתנהלות פלילית מוכרת היטב ברחבי העולם הנפקת כתבי בית דין למראית עין וניהול הליכים למראית עין – משפט בדוי.
לאחר פרסום העניין, כתב עו"ד אביגדור פלדמןסניגורו של רומן זדורוב בערעור בבית המשפט העליון (שעדיין היה אז תלוי ועומד) באתר, "המקום הכי חם בגיהינום", תחת הכותרת: "פרשת זדורובגופותוסירחוןוריח חזק של פורמלין", והסביר שלמרות מאמציו לא עלה בידו למצוא את פסקי הדיןרק "שאריות פסק הדין שהרוח המייללת בחוץ לא נשאה בכנפיה ופיזרה לאורכו ולרוחבו של עמק יזרעאל”.


א.


ב.



ג.
תמונה 1מדינת ישראל נ רומן זדורוב (פשע חמור 502/07) בבית המשפט המחוזי נצרת – משפט בדוי - תיבות החתימה על כתבי פסקי דיןכפי שהתגלו בעת עיון בתיק האלקטרוני בנט-המשפטמערכת גישת המזכירות בבית המשפט המחוזי נצרת בינואר 2016: א. "הכרעת דיןמיום 14 לספטמבר, 2010; ב. "גזר דיןמיום מיום 14 לספטמבר, 2010; ג. "פסק דין משליםמיום 24 לפברואר, 2014. בכתבים משנת 2010 חסרה לחלוטין כל צורה של חתימת אחד משלושת שופטי המותב -השופט חיים גלפזלגבי שני השופטים האחרים – יצחק כהן ואסתר הלמן – מופיעות "חתימות גראפיותשהן תמונות תשלילחתימות מסוג זה לא מצאתי עד היום על כתבי החלטות או פסקי דין אחרים בנט-המשפט...
____
הערעור מציין שגם בעיון בתיק הנייר (כתבי מקור) בבית המשפט העליון בתיק הערעור (זדורוב נ מדינת ישראל 7939/10) נמצאו רק כתבי פסק דין מפוברקים/טיוטות/למראית עין. בתיק זה ניהל כביכול בית המשפט העליון הליך ערעור פלילי במשך חמש (5) שנים ללא כתבי פסקי דין אמתיים (אותנטייםשל בית המשפט המחוזי נצרתזאת בניגוד להוראות החוק המפורשותהמחייבות הגשת כתבי פסקי דין חתומים ומאושרים (תמונה 2). הוראות חוק אלה אינן ייחודיות למדינת ישראלוהוראות דומות קיימות גם בחוקי אומות אחרות ברחבי העולם.




א.




ב.
תמונה 2: רומן זדורוב נ מדינת ישראל (ערעור פלילי 7939/10) בבית המשפט העליון - כתבים שהתגלו בעיון בתיק הנייר (כתבי מקורבבית המשפט העליוןא. “הכרעת דיןמיום 14 לספטמבר, 2010 – תדפיס בלתי חתום ממקור בלתי ידוע,שאינו כתב בית דין בעלילב. “גזר דין" - מיום 14 לספטמבר, 2010 – תדפיס מ"נבוהוצאה לאורבע"מ”שאינו כתב בית דין בעלילבית המשפט העליון ניהל כביכול ערעור במשך חמש (5) שנים ללא כתבי פסקי דין תקפים של בית המשפט המחוזי נצרתבניגוד להוראות החוק המפורשות.
____
הערעור מביא כדוגמה נוספת ניהול משפט בדוי בתיק נייר בפרשת השחיתות ברשות המסים, אותה תיאר מני מזוז, אז יועמ"ש לשעבר כקרובה ביותר לפשיעה מאורגנת בחלונות הגבוהים... (רפי רותם נ אייל ברעם ומדינת ישראל - 73202/2004, בבית המשפט השלום ת"א). העיון בתיק הנייר במקרה זה העלה אוסף החלטת בלתי חתומות, מפוברקות/טיוטות/למראית עין של השופטת שושנה אלמוג, השופט קובי ורדי, השופטת דליה מארק, וכן מכתבים בלתי חתומים של סגן פרקליטת מחוז ת"א (רות דוד)  - מנחם מזרחי...

תמונה 3: רפי רותם נ אייל ברעם ומדינת ישראל - 73202/2004, בבית המשפט השלום ת"א - משפט בדוי -  החלטה בלתי חתומה של השופט קובי ורדי מיום 28 לפברואר, 2005 - לו"ז התביעה (ללא דיוןמלשכתו) - "המזכירות תודיע לצדדים". השופטים נמנעו בעקביות מהשימוש במילים "להמציאאו "המצאהבתיק זה.
.
תמונה 4: רפי רותם נ אייל ברעם ומדינת ישראל - 73202/2004, בבית המשפט השלום ת"א - משפט בדוי - החלטה של השופטת דליה מארק מיום לדצמבר, 2005 - להוצאת מסמכים מתיק הראיות של התובע רותםעל פי בקשת הנתבעת המדינה בכפוף לסודיות כתבי מכס  מובנית כמכתב לפרקליטות המחוזבלתי חתוםללא כל ראיה לרישום או להמצאה כהחלטה שיפוטית כדין.



תמונה 5: רפי רותם נ אייל ברעם ומדינת ישראל - 73202/2004, בבית המשפט השלום ת"א - משפט בדוי - החלטה על פרוטוקול של השופטת שושנה אלמגור מיום 13 למרץ, 2006 - דיון לשמיעת עדויות  בלתי חתומהללא חותם בית המשפטללא כל ראיה לרישום או להמצאה.

תמונה 6: רפי רותם נ אייל ברעם ומדינת ישראל - 73202/2004, בבית המשפט השלום ת"א - משפט בדוי - החלטה על פרוטוקול של השופטת שושנה אלמגור מיום ליולי, 2006  - דיון לשמיעת עדויות  בלתי חתומהללא חותם בית המשפטללא כל ראיה לרישום או להמצאה.
______
הערעור מסכם:
וקיים חשש חמור שגם בתיק הנייר מדינת ישראל נ זדורוב (502/07) בבית המשפט המחוזי נצרת ניהלו השופטים משפט בדוי על ידי שימוש בכתבים מפוברקים/טיוטות/למראית עיןמניעת הגישה לעיון בכתבים אלההמוקנית בחוק ל"כל אדם", תביא לערעור נוסף של אמון הציבור בהליך השיפוטי בכללובעניין רומן זדורוב, בו אמון הציבור מעורער ממילאבפרט.
20לאור כל האמור לעילקיים חשש חמור שבית המשפט המחוזי נצרת ניהל משפט בדוי גם בתיק מדינת ישראל נ רומן זדורוב - הליכים המבוססים על כתבים מפוברקים/טיוטות/למראית עיןעניין זה בדיוק נועד העיון לבררוחוסר ודאות זה בדיוקואת האפשרות לנהל משפט בדוי נועדה זכות העיון למנוע.
21פסק הדין של בית המשפט העליון משנת 2009 בעתירת האגודה לזכויות האזרח בישראל נ שר המשפטים ואח' (5917/97אומר כי זכות העיון היא: "עקרון יסוד של כל משטר דמוקרטי”וכן "בעל מעמד חוקתי על-חוקי"...
 פסק הדין בעתירה הנ"ל גם חוזר על נימוקי העותרים לגבי חשיבות זכות העיון לקיום אימון הציבור ברשויות השלטון ובפרט בבתי המשפט:
חשיבותו של עקרון זה ביצירת אמון הציבור ברשויות הציבור בכלל ובבתי המשפט בפרטשכן הוא תורם ליצירתה של מראית פני הליך עשיית הצדק באופן המקדם אמון זה.
חשיבותה של הזכות לעיין בכתבי בתי המשפטשמוצאה מן החוק האנגלי המקובלמוצדקת בדומה בפסק דין היסטורי של בית המשפט העליון של ארה"ב, "לשמור עין מפקחת על פעולותיהן של הרשויות הציבוריות.” 
חוק היסוד כבוד האדם וחירותו (1992) מעוקר מכל משמעות ללא קיום זכות העיון.
זכות האדם ל"שימוע הוגן ופומביגם היא מעוקרת מכל משמעות ללא קיום זכות העיון.
22על פי דיווחי התקשורתאמון הציבור בהליך השיפוטי בעניין הרשעתו של רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה ז"ל מעורער ממילאשיהוי נוסף במימוש העיון בכתבי ההחלטות מנצרת רק יעצים את חוסר האמון בהליך זה.
זמן הראוי שבית המשפט ייתן גישה לעיון בהחלטות בתיק הנייר מבית המשפט המחוזי בנצרת ללא שיהוי נוסף.
23מן הדין והצדק שבית המשפט יקיים את החוק, וייתן גישה למימוש זכות העיון בכתבי ההחלטות בתיק הנייר ללא כל שיהוי נוסףוללא הבדל מה עמדת הצדדים בעניין עיון זהאם לא מכל סיבה אחרתלמען קיום אמון הציבור בהליך השיפוטי בכלל, ובעניין רומן זדורוב ורצח תאיר ראדה ז"ל בפרט.
_______
קרוב לוודאי שהעיון בהחלטות בתיק הנייר מנצרת יבהיר לכל את מה שברור כבר עכשיו - השופטים הם קדקד השחיתות בפרשת רומן זדורוב!
___________
כתב הערעור המלא:                                               The complete appeal record