Saturday, January 14, 2017

2017-01-14 מסיבת מוצ"ש אצל היועמ"ש - נעצרתי, סירבתי ל"עיסקה", שוחררתי

2017-01-14 מסיבת מוצ"ש אצל היועמ"ש - נעצרתי, סירבתי ל"עיסקה", שוחררתי
===================
* הרקע למעצר: שירה ברחוב (ללא מגפון, ללא הגברה, ללא תוף, שירה בלבד), עם קצת ריקודים, בשעה 8:00 בערב, לבדי, לא כחלק מקבוצה כלשהי, מול ביתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט.
* תפאורה, תלבושות: שימו לב לדגלים המנצנצים על הראש! פטריוט אמיתי!
* העילה הרשמית: הפרעה לשוטר במילוי תפקידו - לאחר שלא הפסקתי לשיר כשאמר לי להפסיק לשיר.
* ייעוץ משפטי: רוב תודות לעו"ד חקלאי (דרך מני נפתלי).
* העסקה: המשטרה ניסתה שוב ושוב להציע לי "עסקה" - שישחררו אותי ממעצר אם אסכים לחתום על צו הרחקה לשבועיים. שוב ושוב שוטרים בדרגים שונים באו להציע לי את הדיל, ובמקביל איימו בסחטנות, שיחזיקו אותי עד הבוקר, שיקחו אותי לפני שופט להוצאת צו הרחקה, וכו.
* קרבנות החפירות: מני נפתלי נפתלי ו דודו פלמרי המסכנים, היו תקועים איתי שעתייים או יותר, ממש קהל כלוא (CAPTIVE AUDIENCE). למני לא היה כל כך סבלנות לחפירות, אבל להפתעתי השוטרים די התעניינו בסיפורי השחיתות - רות דוד, רונאל פישר, השופטים יצחק כהן, ורדה אלשייך וכו'. בד"כ אני מקבל ג'וינטים כחילופי מתנות תמורת סיפורי הקונספירציה. כאן היה חריג, אבל אני רוצה להבהיר למשטרת פ"ת שזה לא תקדים... :)
* שחרור: שחררו אותי בסוף ללא כל תנאי בשעה 1:00 בלילה, לאחר שהתייאשו ממני... :)
* תיעוד: רוב תודות לכפיר על התיעוד.
Kfir Monsonego
https://www.facebook.com/kfirmon/videos/10155005578408338/




-1:50


429 Views
Kfir Monsonego with Joseph Zernik.
2 hrs ·
מנדלבליט - 14.1.2017 - עצור מספר 2 - ד"ר יוסף צרניק.
הפשע: שר ברחוב.
...
זרניק נעצר (מעוכב לחקירה) על כך ששר ברחוב. ממש בתחילת ההפגנה.
תכל'ס השוטרים אהבו את השירה שלו כ"כ ורצו שישיר להם בניידת כי היה להם משעמם.

===================================
עד הצהרים - יותר מ 6,000 צפיות, יותר מ- 100 שיתופים, עשרות תגובות.
ולהלן הבהרות שלי:
Joseph Zernik
לפני שנים יצא לי לפגוש בלוס אנג'לס את רוזה פארקס - מגיבורות תנועת זכויות האזרח של שנות ה-60 של המאה הקודמת. הפרובוקציה הידועה שלה - ישבה בקדמת האוטובוס. נראית פשוטה, אבל זאת הייתה כמובן פרובוקציה מתוכננת היטב.
https://he.wikipedia.org/.../%D7%A8%D7%95%D7%96%D7%94_%D7...
 
רוזה לואיז פארקס (באנגלית: Rosa Louise Parks‏; 4 בפברואר 1913 - 24 באוקטובר 2005) הייתה אפרו-אמריקאית פעילה בתנועה האמריקאית לזכויות האזרח. מפורסמת בשל סירובה בשנת 1955 לפנות את כיסאה באוטובוס לאדם לבן - סירוב שהוביל למעצרה. מעצר זה הוביל, בעזרתו של מרטין לותר קינג, לחרם האוטובוסים של מונטגומרי, בעק...
Rosaparks.jpg
 
HE.WIKIPEDIA.ORG
 
Like · Reply · Remove Preview · 1 · Just now · Edited
Joseph Zernik
 
Joseph Zernik
אבל הגישה שלי לעניין קצת שונה: חייב להיות מרכיב של שמחה בעניין - עדיף שירה וריקודים... בקיצור - סרבנות מתקרחנת!
Image may contain: one or more people and crowd
 


No comments: