Sunday, April 2, 2017

2017-04-03 מאהל המחאה - דפקו את דרי הרחוב

קודם שיחקו בבית משפט, למרות שהיזהרתי אותם שוב ושוב שעורכי דין ו"פעילים" הולכים לדפוק אותם.
עכשיו שדפקו אותם, הם כועסים...


חברים אני מציע להחרים את יוסף רזניק . עד שלא ילמד לא לכוון שטויות נגד אנשים פשוטים ורגילים. ושלא יהיו לו חברים אפילו גם בפייס ומצידי שאיתעבד
 חג שמח לכול החברים

Like
Comment
Comments
2016-12-10 עתירת רוסוב ואח' נ עיריית ת"א ואחרים - סיכום ביניים...
============
 כיוון שהעתירה (רוסוב ואח' נ עיריית ת"א ואח') הגיעה כנראה לסופה, אני מוצא לנכון לתעד שתחילתה מפוקפקת, וסופה הונאתי במהותו:
פרק א: פתיחה: הפעיל אבי בלכרמן ועו"ד חגי קלעי
* לראשונה שמעתי על העתירה מפוסט של פעיל בשם אבי בלכרמן, שהודיע שתוך שעתיים יגיע עו"ד מטעם האגודה לזכויות האזרח להחתים את דרי המאהל לפעולה בבית המשפט. כשהיגעתי למקום, עו"ד חגי קלעי כבר החתים במרץ אנשים. חלק ניכר מהחותמים לא היו אז ולא היו אח"כ דרי המאהל כלל. ולמרות שהערתי לעו"ד חגי קלעי על כך במקום - זה לא שינה דבר. ניסיונות שלי לברר במקום מה בדיוק טיב הפעולה המשפטית המתוכננת נתקלו בעוינות ברורה והשתקה.
* כשבדקתי את יפויי הכוח שדרי הרחוב חתמו לעו"ד חגי קלעי הם היו לדעתי בלתי סבירים בעליל - נתנו לו אישור גורף לשליטה בחייהם - החל מגישה לתיקים רפואיים, למידע בנקאי, לחתימה על מסמכים בענייני נדל"ן , לייצוג בפלילים (שאין בעתירה זאת כלל) שלא בנוכחות הנאשם, ועוד.... לאחר מחאה שלי - עו"ד חגי קלעי מחק את רוב הסעיפים הפוגעניים מייפוי הכוח, ואת הסעיף המתיר לו להעביר את יפוי הכוח לאחרים כרצונו, שינה בכתב יד והוסיף - בכפוף לאישור העותר.
* כשבדקתי עם האגודה, התברר שהמצב מורכב יותר, ועו"ד גיל גן מור, בעל נסיון ומומחיות בנושא דרי רחוב, היה בדעה שעדיף שלא לפנות לבית המשפט במקרה זה (זאת גם הייתה דעתי, כמי שהוא בור בענייני משפט).
פרק ב': פתיחה - הפעיל רותם ועו"ד דליה בן נון; סיום - עו"ד יניב מויאל
* "החלטה בפתקית" מיום 24 לנובמבר, 2016 של השופט אליהו בכר, מאשרת "מתווה" שנחתם (ללא תאריך) על ידי עו"ד יניב מויאל כ"בא כוח העותרים", ואחרים כבאי כוח העיריה והממשלה, לפינוי המאהל.
* כששאלתי את העותר הפעיל ביותר - אלכס רוסוב - מיהו עו"ד יניב מויאל והאם חתם איתו על ייפוי כוח - התשובה הייתה שאלכס מעולם לא חתם איתו ייפוי כוח. אלכס גם ביקש שאתן לו את העתק ה"מתווה", שכן מעולם לא קיבל העתק של ה"מתווה" לפני או אחרי חתימתו והגשתו לאישור בית המשפט. המתווה לא נידון עם העותרים לפני הגשתו לאישור בית המשפט.
* על פי אלכס, פעיל בשם רותם, שבעבר נחזה כעוזרו של אבי בלכרמן, שיכנע אותם לחתום על יפויי כוח עם עו"ד בשם דליה בן נון. את יפויי הכוח של דליה בין נון הביא ולקח הפעיל רותם, ולאלכס ואחרים אין העתקים של יפויי הכוח. מתוך השיחה התברר שלאלכס אין מושג מה כתוב בייפוי הכוח שחתם לעו"ד בן נון. אלכס גם לא קורא עברית היטב, וכותב בקושי רב.
* על פי אלכס, בשלב מסויים הפסיקה עו"ד בן נון את מעורבותה, ועו"ד מויאל החל להופיע במקומה. אלכס מעולם לא קיבל הודעה מראש על כך, ולא אישר את החלפת עורך הדין. גם ולא היה לו כל דיון עם מויאל על ה"מתווה" לפני שמויאל חתם בשמו על ה"מתווה" והגיש אותו לבית המשפט.
* ביום שישי, אתמול, בנוכחתי, טלפן אלכס לפעיל רותם ולעו"ד דליה בן נון בניסיון לקבל העתק של יפוי הכוח שחתם, ולהבין מאיזו סמכות עו"ד יניב מויאל חתם על ה"מתווה" בשמו.
לסיכום: ההליך שהתנהל, מתחילתו ועד סופו היה דוגמה בולטת של "ירידה בפורמליזם - עלייה בערכים" - תחילתו מפוקפקת, וסופו הונאתי במהותו.

Like
Comment
Comments
Alex Rusov
יוסף תפסיק לבלבל פה את המוח לכולם. הכול בסדר, אל תגזים ואל תתעה

אחרי היוזמה לקירוי נתיבי איילון והפרויקט להנמכת כיכר דיזנגוף - עיריית ת"א-יפו יוצאת לדרך עם התוכנית שתהפוך את מסוף התחבורה ארלוזורוב למרכז עירוני ראשי ענק שיכלול יותר מ-1,000 דירות לצד מגדלי תעסוקה ומסחר וכמובן - מערכת תחבורה מתקדמת. צפו…
YNET.CO.IL

Like
Comment
Comments
אלי זיו
מגדלים פורחים באויר ???
Alex Rusov
יוסף אתה מזה מגזים בפרשנות, שלא לצעד החיובי ,כי צריך לפעמים לדעת לאן לפנהות את הזמן שלך יוסף . אם זה יוקוון נגד אנשים פשוים שמנסים לסרוד, אז שיהיה ברור שלכול אחד יש מה . מה חיים הפרטיים שלא נסקים לבטר
יוסף , עוד דבר אחד אם אתה לא תוכל למצוע שפע משוטפת עם חברינו שתמיד רק ניסו לעזור לנו, אתה באמת מחץ לעסק.
 ועם יש לך בעיה עם ההתירה שלנו תגיד אותה לאירנה שקיבלה דיור או לאדם או למושה או לכול בן אדם אחר שכיבל מהנה זה או אחר אודות להתירה זו

Like
Comment
Comments
הפעילים שמהבדל ממך לפחות מנסים לעשות משהו, (נראה אותך עושה פה משהו בשביל מישהו)
 אם יש משהו שאתה אולי יכול , זה אולי כצת קונספרציות אבל אליך לפנות אותם למקום הנכון לפני שזה יופנה נגדך , כי כל לשבת בצד ורק לשפוט את כולם. יותר קשה לקום ולהשעות משהו.
 דבר שלשי . שלא יעלה לך שתן לראש שאתה חותם פה על אישור שהיעה בגן . פשוט לפני כמה שנים אוחלת שלא בנחוכותך שטוב שאתה בנתיים תחתום , עובדה שעד היום אתה חותם, אבל שהשתן לא יעלה לך לראש בנושע הזה.
 את כול אשער אגיד לך בפנים, תודה רעבה ואל תדעג יהיה בסדר,

Like
Comment
Comments
2016-12-08 מסמכים שהתקבלו בדוא"ל מעיריית ת"א היום
===================
 מסמכים אלה התקבלו בתשובה על בקשת הארכה חדשית שגרתית, כפי שנעשה ב-4 השנים האחרונות. אולם התשובה הפעם שונה:
א.מכתב מרובי זלוף
 ב.העתק החלטה בעניין עתירת רוסוב נ עיריית ת"א, עם רשימת אלה שההחלטה נוגעת להם.

Like
Comment
Comments