Tuesday, September 26, 2017

2017-09-26 תיק "ראש FBI הישראלי" מנשה ארביב - השופטת עינת רון ופרקליטות המדינה מפברקים בצוותא, כמו בתיק השופט יצחק כהן...

תיק "ראש FBI הישראלי" מנשה ארביב  - השופטת עינת רון ופרקליטות המדינה מפברקים בצוותא, כמו בתיק השופט יצחק כהן...
המצב השגרתי - דוברות משרד המשפטים מפרסמת לתקשורת מסמכים שהם לכאורה כתבי-אישום, והנהלת בתי המשפט מפרסמת לתקשורת מסמכים שהם לכאורה פסקי-דין. אולם גם אלה וגם אלה אינם כתבים אמתיים (אותנטיים), אלא כתבים מפוברקים. במקביל, בתי המשפט עצמם מסתירים מהציבור את כתבי האישום ופסקי-הדין האמתיים (האותנטיים), שנרשמו בתיקי בית המשפט. מצב זה בולט במיוחד בתיקי השחיתות השלטונית.  במקרה של השופטת עינת רון: בסיבוב הנוכחי - בתיק הפלילי נגד "ראש FBI הישראלי" מנשה ארביב, ובסיבוב קודם - בתיק הפלילי נגד השופט לשעבר יצחק כהן.  במצב שנוצר במדינת ישראל, מותר לשופטים ולפרקליטות לעסוק במרמה בבתי המשפט ללא מורא.  מצב זה נקבע בבירור בפרשת השופטת המפברקת ורדה אלשייך.  מצב זה גם משקף את אי יכולתה של מערכת המשפט ואכיפת החוק להתמודד עם שחיתותה עצמה. אולם מצב זה גם מערער מיסודו את אמון הציבור בפרקליטות המדינה ובבתי המשפט. דו"ח שהוגש למועצת זכויות האדם של האו"ם לבדיקה התקופתית של ישראל לשנת 2018 טוען: “אי כשירות ו/או שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין, ואפליה באכיפת החוק בישראל". 


  
  
____ 

תל-אביב, 26 לספטמבר - בקשה למתן החלטה על בקשת עיון בתיק מדינת ישראל נ מנשה ארביב (14715-03-17) הוגשה היום לשופטת עינת רון בבית המשפט השלום ראשון לציון.  [1] השופטת עינת רון לא נתנה עד היום החלטה בעניין בקשה לעיון בתיק זה, שהוגשה כבר לפני חצי שנה!  הבקשה שהוגשה לפני חצי שנה נוגעת למסמכים הבאים בתביעה הפלילית נגד מנשה ארביב, שהואשם בקבלת טובות הנאה או שוחד מיאשיהו פינטו:
(1) כתב אישום האמתי (אותנטי) (ללא צרופותיו);
(2) רשימה שלמה ומלאה של "החלטות בתיק", וההחלטות עצמן;
(3) לחלופין - צו איסור פרסום, או כל כתב שהוא הבסיס בדין לאי רישום החלטות ברשימה הציבורית של "החלטות בתיק" ומניעת גישת הציבור לעיון בהן במערכת נט-המשפט.
הבקשה הוגשה לפני חצי שנה, לאחר שבתקשורת התפרסם כתב-אישום מפוברק, בלתי אמיתי (אותנטי) מתיק מדינת ישראל נ ארביב, בזמן שבתיק עצמו נמנעת גישת לכתב האישום האמתי או להחלטות בית המשפט. זאת - בשעה שהתיק כביכול "פתוח לציבור".
לבקשה למתן החלטה בעניין העיון בכתב-האישום האמתי נגד מנשה ארביב נוצרה עכשיו דחיפות יתרה. שכן, כתבה שפורסמה אתמול ב"מחלקה ראשונה", מעלה חשש כבד שפרקליטות המדינה פברקה את כתב-האישום נגד ארביב, במטרה להקל בעונשו.  [2] הכתבה מאתמול אומרת: 
האישום נגד ארביב לא מבוסס על פינטו | מחלקה ראשונהה 
תובע בתיק טוען בבית המשפט, כי 99% מכתב האישום נגד הניצב בדימוס מבוססים על גרסתו שלו ולא על העדות שמסר פינטו לאחר שנחתם עימו הסכם עד מדינה
כתב האישום נגד ניצב בדימוס מנשה ארביב מבוסס ב-99% על דבריו של ארביב עצמו ולא על עדותו של הרב יאשיהו פינטו - מסר (25.9.17) התובע בתיק, עו"ד אופיר אפרתי, בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון. זאת, בניגוד לגרסת המדינה עד כה, לפיה הסכם עד המדינה עם פינטו נחתם בעיקר בשל עדותו נגד ארביב... 
כבר מלכתחילה היה חשש חמור לפברוק כתב-האישום והתביעה הפלילית נגד מנשה ארביב, כיוון שבפרשה חמורה זאת, הוגש כתב האישום בבית משפט שלום ולא בבית משפט מחוזי.
כתב-האישום נגד מנשה ארביב גם הוגש באיחור ניכר, ורק לאחר מחאה ציבורית.
כתב-אישום זה הוא תולדה של פרשת פינטו, שיש לראות בה אחת מפרשות השחיתות החמורות בתולדות מדינת ישראל. יאשיהו פינטו שיחד את ראשי משטרת ישראל. יתרה מזאת, במהלך פרשה זאת התברר שרשויות אכיפת החוק בארה"ב מסרו מידע בנושא למשרד המשפטים כבר מספר שנים קודם לכן (על סמך האזנות סתר לפינטו בפרשות שחיתות בארה"ב), אך מערכת המשפט ואכיפת החוק בישראל לא עשתה דבר בנידון.
בנוסף, גם בתביעה הפלילית נגד יאשיהו פינטו עצמו הראיות מצביעות על פברוק הליכי המשפט בצוותא - על ידי הפרקליטות והשופט עודד מודריק.  כתב-האישום הוגש בעקבות הסדר טיעון, שעורר מחלוקת מראשיתו.  והשופט עודד מודריק שיבש את כתבי בית המשפט בצורה סדרתית. [3] תוצאת ההליך הפלילי הייתה עונש קל להפליא על אדם שעסק בהשחתת צמרת המשטרה...

 השופטת עינת רון, היועמ"ש אביחי מנדבליט, פרקליט המדינה שי ניצן ונשיאת בית המשפט העליון מרים נאור גם היו מעורבים בפברוק ההליכים נגד השופט יצחק כהן

   
תמונות: השופט יצחק כהן עסק בפברוק ההליכים בתיק רומן זדורוב... השופטת עינת רון עוסקת בפברוק ההליכים בתיק יצחק כהן... יד רוחצת יד... השופטים הם קדקוד השחיתות במדינת ישראל!
_____ 
התנהלות דומה, או חמורה עוד יותר, תועדה בתיק מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום, ראשון לציון - גם שם אצל השופט עינת רון.  השופט יצחק כהן עסק במרמה והפרת אמונים בתיק מדינת ישראל נ רומן זדורוב - עניין שפרקליטות המדינה והיועמ"ש מסרבים לחקור. בעקבותיו זכה יצחק כהן ככל הנראה לחסינות כללית לעבריינות.
התלונות על עבירות מין של השופט יצחק כהן, לא טופלו כלל על ידי הפרקליטות והמשטרה בזמן משפט רומן זדורוב.  ואח"כ - רק בעקבות לחץ ציבורי.  בהמשך, עוכבה הגשת כתב-אישום זמן רב, ונראה היה שאין כוונה להגיש כתב-אישום כלל.  לבסוף, דווח בתקשורת על הגשת כתב-אישום, מתוך כוונה שהשופט יצחק כהן יודה בעבירות מין פחותות, אבל לא יורשע. תופעה חסרת פשר.
בסופו של דבר, לאחר שהעניין דווח בתקשורת, הרשיעה לכאורה השופטת עינת רון את השופט יצחק כהן בעבירות מין...
דא עקא - השופטת עינת רון הפעילה חסיון מפוברק על התיק כולו יום -יומיים לפני מתן פסקי הדין, כך שהציבור אינו יכול לדעת האם נרשמו בתיק פסקי-דין, ומהם.
על בקשת עיון בפסק דין עשוי כדין בתיק מ"י נ יצחק כהן, הגיבה השופטת עינת רון במרמה כפולה (החללטה בפתקית מיום 09 למאי, 2017):
א) טענה שקרית שהתיק הוגדר כחסוי עם הגשת כתב האישום.
ב) הפניית מבקש העיון להנהלת בתי המשפט לצורך העיון בפסק הדין. הנהלת בתי המשפט ידועה כמקור בלתי אכזב של כתבי בית דין מפוברקים, העניין מתועד אפילו בדוחות נציב תלונות הציבור על השופטים...

תמונה: מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום ראשון - "החלטה בפתקית" שקרית ומטעה של השופטת עינת רון מיום 09 למאי, 2017, על בקשה לעיון בהחלטות ופסקי דין בתיק. יש לראות החלטה זאת כחלק מההונאה הכללית בניהול התיק.
______ 

בהמשך, הוגשה לשופטת עינת רון בקשת עיון חוזרת, שכללה תצלומי מסך, המתעדים את המרמה של השופטת עינת רון -  התיק לא היה "מוגדר כחסוי" עם הגשת כתב-האישום ובמהלך המשפט. נהפוך הוא, התיק היה מוגדר "פתוח לציבור". וממילא לא היה שם צו איסור פרסום כדין.
על כך הגיבה השופטת עינת רון - "אין לי להוסיף..." (החלטה בפתקית מיום 11 למאי, 2017).
תמונה: מ"י נ  יצחק כהן (42649-11-16) בבית המשפט השלום ראשון - "החלטה בפתקית" של השופטת עינת רון מיום 11 למאי, 2017, על בקשת עיון חוזרת, שתיעדה את המרמה של השופטת עינת רון בהחלטתה מיום 09 למאי, 2017: "אין לי להוסיף על החלטתי..."
______ 

מערכת המשפט ואכיפת החוק - קדקוד השחיתות השלטונית
המצב המתועד בתיק "ראש FBI הישראלי" מנשה ארביב ובתיק השופט יצחק כהן אינו יוצא דופן כלל.  הונאות  ומרמה של השופטים והפרקליטות בבתי המשפט הפכו לשגרה. שגרה זאת בולטת במיוחד בתיקים הנוגעים לשחיתות השלטונית עצמה מחד, ומאידך - בתיקים המשמשים לרדיפת חושפי שחיתויות ופעילים חברתיים.
השופטים בישראל הנהיגו שיטה חדישה, בה לשופטים מותר לעסוק במרמה על כס המשפט ללא מורא.  שיטה זאת קובעה סופית בפרשת "הפרוטוקולים המפוברקים" של השופטת ורדה אלשייך.  החלטה "סודית" של נציב תלונות הציבור על השופטים בפרשה זאת מתעדת, שהשופטת ורדה אלשייך טענה להגנתה שגם בית המשפט העליון מפברק את החלטותיו בשגרה.  והנציב משיב: "נתלתה באילן גבוה"... [4]  ברחבי העולם הנאור, לעומת זאת, מרמה של שופטים על כס המשפט נחשבת לעבריינות חמורה, שהיא "התנהלות חוץ שיפוטית", שאין חלה עליה כל חסינות...
מצב זה משקף את אי-יכולתה של מערכת המשפט ואכיפת החוק להתמודד עם השחיתות השלטונית, ובפרט עם שחיתות מערכת המשפט ואכיפת החוק עצמה. יש לראות מצב זה כקריסה כללית של מערכת המשפט ואכיפת החוק.
שחיתות מערכת המשפט ואכיפת החוק היא מצב חמור בהרבה מהשחיתות של הרשות המבצעת. שחיתות מערכת המשפט ואכיפת החוק היא גם מצב קשה הרבה יותר לתיקון.
לפיכך, יש לראות את המצב הכללי בישראל כאבדן שלטון החוק, או במילים אחרות -  משבר חוקתי באומה ללא חוקה.
דו"ח שהוגש למועצת זכויות האדם של האו"ם לבדיקה התקופתית של ישראל לשנת 2018, מתעד אוסף של תיקים בהם התנהלה מרמה של שופטים בבתי המשפט, וטוען: “אי כשירות ו/או שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין, ואפליה באכיפת החוק בישראל".  הדו"ח גם מסיק שאין לתת עוד כל תוקף ואמונה לכתבי בתי המשפט מישראל, לאור מגפת הפברוקים. [5]

קישורים
[1] מדינת ישראל נ מנשה ארביב (14715-03-17) בבית המשפט השלום ראשון – בקשה למתן החלטה על בקשה (מס’ 1) מתוקנת לעיון בתיק 
https://www.scribd.com/document/359940262/ 
[2] 2017-09-25  "האישום נגד ארביב לא מבוסס על פינטו" | מחלקה ראשונה
התובע בתיק טוען בבית המשפט, כי 99% מכתב האישום נגד הניצב בדימוס מבוססים על גרסתו שלו ולא על העדות שמסר פינטו לאחר שנחתם עימו הסכם עד מדינה
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-395239-00.html 
[3]  2015-04-30  פרשת פינטו-ארביב-ברכה – איפה כתב הכרעת הדין של השופט מודריק?
https://inproperinla.blogspot.co.il/2015/04/2015-04-30-rabbi-pintos-bribing-trial.html
[4] 2012-05-11 החלטת נציב תלונות הציבור על השופטים (88/12/מחוזי ת"א) בפרשת "הפרוטוקלים המפוברקים של השופטת ורדה אלשייך

[5] "אי-כשירות ו/או שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין, ואפליה באכיפת החוק בישראל" - דו"ח הוגש לאו"ם
http://inproperinla.blogspot.co.il/2017/06/2017-06-29.html 
"Incompetence and/or corruption of the courts and the legal profession, and discrimination by law enforcement in Israel" - Human Rights Alert (NGO) submission to the UN HRC
http://inproperinla.blogspot.co.il/2017/06/2017-06-29-incompetence-andor.html