Saturday, January 28, 2017

2017-01-28 בקשה דחופה נשלחה לסנ"צ ברק מרדכי - לאישור או הכחשה של קיומו של "צו" שניתן כביכול ‘נגדי ונגד חברי’ האוסר הפגנות ליד ביתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט

סנ"צ ברק מרדכי מתבקש בדחיפות לאשר או להכחיש את קיומו של  "צו" האוסר הפגנות ליד ביתו של היועמ"ש

מחאה מתוכננת להערב בשעה 19:00.  ההודעה לגבי קיומו של "צו בית משפט" והאיום שהגיע עימו נחזים כהונאה.  סירוב לאשר או להכחיש את קיומו של צו זה מיד, מן הראוי שיימצא כהעלמת עין מדבר עבירה ו/או שותפות לדבר עבירה, שכוונתה לשלול שלא כדין זכויות יסוד תחת חזות החוק.



תמונות: מפגינים מול ביתו של אביחי מנדלבליט בפ"ת, סנ"צ ברק מרדכי - מפקד תחנת משטרת ישראל, פתח-תקווה; היועמ"ש אביחי מנדלבליט מפעיל את המשטרה למנוע הפגנות נגדו


____
מתוך דף האירוע:



היועמ"ש אביחי מנדלבליט מעלים עין מעבריינות בכל זרועות המשטר - החל מבניימין ושרה נתניהו, דרך חברי כנסת, וכלה בשופטים, בכירים בפרקליטות ובמשטרה, שעסקו ועוסקים בעבריינות בעליל. מישהו בכלל עוד זוכר שמנשה ארביב - "ראש ה-FBI הישראלי" - נתפס בלקיחת שוחד, אבל לא הועמד לדין? בשלב הנוכחי, כשההתנהלותו של מנדלבליט גוררת מחאה ציבורית, ובצדק, מנדלבליט מנסה לדכא את זכויות האזרח הבסיסיות בעזרת משטרת פ"ת... כבר בקיץ שעבר העיד שר המשפטים לשעבר, פרופ’ דניאל פרידמן בוועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת - "לא יכול להיות שהיועץ המשפטי לממשלה יאמר המדינה זה אני. הוא לא יכול לקבוע למדינה מה החוק, לסתום למדינה את הפה, ולא לאפשר לה לומר את דעתה..." התשובה: סרבנות אזרחית בלתי אלימה! מרטין לותר קינג נתן תשובה ברורה למצב דומה בארה"ב בשנות ה-60 של המאה שעברה: למלא את תאי המעצר!


_____
להלן הבקשה הדחופה שנשלחה לסנ"צ ברק מרדכי היום 


28 לינואר, 2017; 11:45 בבוקר

סנ"צ ברק מרדכי
מפקד תחנת משטרת פתח תקווה, משטרת ישראל
שטמפפר 53, פתח תקוה
בפקס: 03-6803981, 08-9279590, 09-7473386
בדוא"ל

הנידון: בקשה דחופה לאישור או הכחשה של קיומו של "צו" שניתן כביכול ‘נגדי ונגד חברי’ האוסר הפגנות ליד ביתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט
אבקש את תשובתך עד השעה 4:00 אחה”צ היום. הזמן הוא מעיקרו של העניין!

סנ"צ מרדכי הנכבד,
עד היום לא קיבלתי ממך כל תשובה על פניותי מיום 22 לינואר, ומיום 25 לינואר, 2017 בעניין התנהלות גחמנית, שרירותית ואלימה של משטרת פ”ת נגד אנשי מחאה ליד ביתו של היועמ”ש אביחי מנדלבליט.
במקביל קיבלתי אתמול תמסורת דוא"ל, כביכול מדובר משטרת ישראל, הנחזית כהונאה על ידי ועל ידי אחרים. תמסורת זאת אומרת שקיים “… צו בית המשפט האוסר עליך ועל חבריך להפגין ליד ביתו של היועץ המשפטי לממשלה...” ומאיימת עלי ועל אחרים במעצר ופעולות משפטיות על ידי משטרת פ"ת אם נפר “צו” זה.
אתמול, 27 לינואר פניתי אליך בבקשה דחופה להמציא "צו" זה, אם הוא קיים בכלל, לנוכח המחאה המתוכננת להערב, מוצאי שבת, 28 לינואר, 2017, בשעה 19:00. עד עתה לא קיבלתי כל תשובה ממך.
לפיכך, הריני מבקש בזאת שתאשר או תכחיש מיד את קיומו של "צו בית משפט" הנ"ל.
סירוב לאשר או להכחיש את קיומו של צו זה מיד, מן הראוי שיימצא כהעלמת עין מדבר עבירה ו/או שותפות לדבר עבירה, שכוונתה לשלול שלא כדין זכויות יסוד תחת חזות החוק.
בברכה,

דר' יוסף צרניק
Human Rights Alert - NGO
מאהל המחאה ת"א

העתקים: האגודה לזכויות האזרח, פרופ’ דניאל פרידמן, משפטנים, פעילים, תפוצה רחבה


No comments: